Yritän nostaa painoani.olen mies ja painan alle 70kg
Käyn töissä päivittäin ja salilla 3 krt viikossa. Työ on fyysistä. Syön omasta mielestäni paljon mutta paino ei nouse. Syön 2 krt päivässä lämpimän ruoan aamu ja iltapaloineen sekä päiväkahvien kanssa pullaa tms. Olutta menee kerran viikossa. Miksi en saa painoani ylöspäin? Olen noin 170cm.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En itse pidä pienikokoisuudestani ja tyttöystäväni on ilmaissut sen että haluaa minun olevan miehekkäämpi. Ap
Onko tyttöystäväsi mahdollisesti ylipainoinen? Exäni oli ja hän myös joskus sanoi, että voisin painaa enemmänkin. Olin tavatessamme todella timmissä kunnossa. Ironista kyllä olen eromme myötä saanut lisää massaa :D
M31 (182/79-80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse pidä pienikokoisuudestani ja tyttöystäväni on ilmaissut sen että haluaa minun olevan miehekkäämpi. Ap
Onko tyttöystäväsi mahdollisesti ylipainoinen? Exäni oli ja hän myös joskus sanoi, että voisin painaa enemmänkin. Olin tavatessamme todella timmissä kunnossa. Ironista kyllä olen eromme myötä saanut lisää massaa :D
M31 (182/79-80)
Yritti siirtää oman epävarmuutensa sinuun eli kun on itse ylipainoinen niin sinä et muka ole tarpeeksi miehekäs vaikka ei ole normaalia että naisen paino pyörii lähellä sataa kiloa.
Ei tarvitse lihottaa, olet normaalipainoinen :)
Niin se munahan pienentyy jos ap laittaa 5-10kg lihasta? Onko mennyt paljon alkoholia jo tänään?