Kuinka vanhalta näytät?
Näytätkö omasta mielestäsi nuoremmalta vai vanhemmalta kuin olet?
Entä muiden mielestä?
Laita ikä ja sukupuoli mukaan, jos haluat.
Kommentit (42)
Olen 56v nainen, usein on luultu yli 60-vuotiaaksi....mieheksi;D
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, olet ansainnut palkinnon: 🏅
Olen 49 mutta naiset luulevat minua nelikymppiseksi.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitän ja...kumarran;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä hopeamitalin? Olen usein itseäni peilistä katsoessani ajatellut, että ellei minulla olisi isoja rintoja niin jotenkin sukupuolineutraalisti pukeutuneena minusta ei heti saisi selvää, kumpaa sukupuolta olen. Näytän laittautumattomana rumalta mieheltä. Olen tuo tähän aiemmin kirjoittanut 39-vuotias nainen.
Nainen. Luullaan 40 vuotiaaksi. Olen 56. Hyvät geenit ja terveellinen elämä.
Henkkarit kysytään vielä raflan ovella, mutta ei alkossa :) Tämä jaksaa naurattaa itseäni😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko minä hopeamitalin? Olen usein itseäni peilistä katsoessani ajatellut, että ellei minulla olisi isoja rintoja niin jotenkin sukupuolineutraalisti pukeutuneena minusta ei heti saisi selvää, kumpaa sukupuolta olen. Näytän laittautumattomana rumalta mieheltä. Olen tuo tähän aiemmin kirjoittanut 39-vuotias nainen.
Olet joo ansainnut sen: 🥈
15-vuotiaana sain ostettua kaupasta alkoholia ilman, että kysyttiin papereita. 23-vuotiaana minua veikattiin 29-vuotiaaksi. En ihmettele, naamani on aina ollut roikkuvaa sorttia.
N25
Vierailija kirjoitti:
Henkkarit kysytään vielä raflan ovella, mutta ei alkossa :) Tämä jaksaa naurattaa itseäni😂
Ehkä laittaudut enemmän raflalle?
Yksi ulkomaalaistaustainen nuorehko mies arvasi ikäni n. 5v yläkanttiin. Tyypillisesti ihmiset, joiden kanssa on tullut ikä puheeksi, pitävät minua n. 5-10 vuotta nuorempana kuin olen. Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni tai hiukan vanhemmalta, johon olen ihan tyytyväinen. Jotkut minun ikäiseni näyttävät oikeasti jopa 10-15 vuotta vanhemmalta kuin minä, mutta minun mielestäni he näyttävätkin ikäistään vanhemmilta.
nainen 50v
P.S. Isosiskoni on nuoremman näköinen kuin minä. Eli häntä varmaan sitten luullaan 30-40 vuotiaaksi.
Hei älä sinä noin 3-kymppinen kehtaa olla olevinaan jos sulta henkkarit kassoilla kysytään ! SIELLÄHÄN NIMENOMAAN LUKEE ETTÄ ALLE JA NOIN 30- kymppisiltä kuuluukin kysyä
Sama asia jos suositus olisikin että alle 40 näyttäviltä pitäs kysyä ja joku emäntä 40 v kehuisi !
Siis 29-35 v älkää vaivautuko itteenne kehumaan jos paperit kysytään joska näytätte vaan IKÄSILTÄNNe! Mutta jos 40 täyttäneeltä tai 45 kysytään jatkuvasti niin on nuorekas.
Esimerkit nuorekkaasta ; METTE MANNONEN 46 v näyttää 27-37
Esimerkki ikäisensä näköisestä ; Jenni Pääskysaari on 41 näyttää 41
Vanhan näköinen ; Jenni Kokander on 38 näyttää 50
Kun täytin 13 vuotta, niin ikää ei ole koskaan kysytty. Kaljuunnuin jo ennen armeijaa.
Baarissa kävelin ja join jo ollessani 14 vuotias.
Naisia sain jo ollessani 16 vuotta.
Tai no, aikaisemmin jo.
Voitin isäni tappelussa ollessani kolmentoista.
Parta vihannoi jo silloin ja viikset olivat levittäytyneet siiviksi sivuille.
Nyt näytän viisikymppisenä arviolta kasikymppiseltä, mutta minullapa on nuori sydän.
Olen 21. Henkkareita ei kysytä juuri koskaan. En ole kuitenkaan ns hyvällä tavalla kypsemmän näköinen eli iättömän kaunis (mielestäni 20-vuotiaat eivät vielä ole iättömän kauniita, ovat vielä lapsenpyöreitäkin kasvoista). Johtuu kai myös siitä, että olen luonnostaan hoikka kasvoistani ja poskiluuni näkyvät (pyöreys nuorentaisi kasvoja). Käytän harvoin mitään mekkiä tai laitan tukkaani ja kuljen muutenkin sellaisissa vaatteissa, että näytän sellaiselta yli kolmekymppiseltä homssuiselta mutta harmittomalta kotihiiri-naisihmiseltä. Sellainen toki vähän olenkin. Kerran seurassani olleelta 10v minua vanhemmalta mieheltäni kysyttiin paperit pari olutta ostaessamme, mutta minulta ei, vaikka ostoksemme olivat samassa. :D
Mä näytän vanhemmalta. Mulla on otsassa ilmeikkäiden kasvojen sekä kuivan ja ohuen ihon takia jo kunnon vaakajuonteet otsassa näkyvissä. Vanhentaa paljon, vaikka olenkin vasta 27-vuotias. Harmittaa. Muuten olisin ihan ikäiseni näköinen. Olen vakavasti harkinnut jo botoxinkin ottamista tämän vaivan takia. Vielä en ole tosin kokeillut.
Olen 45v. Näytän n. 40-42 vuotiaalta. En ole koskaan tupakoinut, kasvoissa on hyvin vähän ryppyjä- tästä ainoastaan kiitos geeneille. Kyllä se rupsahtaminen sieltä nopeasti 55vuoden jälkeen koittaa, kun olen siskoani seurannut, mutta siinä kohtaa otan otsakohotuksen.
Luulisin, että näytän ikäiseltäni tai päivästä riippuen n. paria vuotta vanhemmalta. Tunnen itseni paljon nuoremmaksi fyysisesti: erittäin hyvä kunto, energinen. Mutta kun peiliin katson niin säikähdän että kuka h*tti ton ämmän on tonne mun tilalle laittanu. Sama juttu valokuvien kanssa. Kuvittelen aina että näytän nyt nätiltä ja raikkaalta, sit nään sen ko. tilanteesta napatun kuvan ja... hrrrr. N51
Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni, mutta monesti ulkopuoliset arvioivat minut alle 16-vuotiaaksi. N20
Olen 44-vuotias. Yleensä minua luullaan noin 6 vuotta nuoremmaksi. Omasta mielestäni näytän ikäiseltäni. Silmäpussien koosta riippuen välillä jopa vanhemmalta.