Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt vain kerran treffeillä, kerron siitä tässä

Vierailija
10.02.2020 |

Olin tuolloin 25v. Miehen kanssa oltiin tavattu tinderissä ja juteltu puoli vuotta, ennen kuin kysyi minua treffeille. Mies oli 28v AMK opiskelija, joka asui soluasunnossa ja oli töissä kahvilassa. Minä olin "aloitteellisempi" osapuoli keskustelussa ja pidin sitä yllä. . En kuitenkaan uskaltanut pyytää treffeille, ja mies sitten lopulta pyysi.

Tavattiin espresso housessa. Mies osti kahvit meille molemmille. Minua jännitti todella paljon koska en ollut ennen ollut treffeillä, enkä tiennyt mitä niillä pitää tehdä.

Oltiin vähän aikaa hiljaa ja kysyin, miten päivä on mennyt. Mies sanoi, että tuli suoraan töistä. Sitten alkoi kyselemään minulta kysymyksiä, joihin vastasin. Yksi kysymys oli että milloin olin viimeksi treffeillä. Vastasin, että en ole koskaan ennen ollut, jolle mies nauroi ääneen. Osa kysymyksistäsi oli todella outoja, esim. osaanko puhua ruotsia ja osaanko puhua japania (varmaan pukeutumistyylini takia).

Sitten mies sanoi, että minunkin pitää kysyä häneltä jotain. Kysyin sitten aika lailla samoja kysymyksiä, mitä hän oli kysynyt minulta.

Mies antoi minulle kahvinsa jota ei jaksanut juoda ja minä join sen loppuun. Sitten hän kysyi haluatko jo lähteä ja sanoin joo. Halattiin ja mies sanoi lähtevänsä kotiin.

Hänestä ei kuulunut mitään moneen päivään. Laitoin sitten viestiä ja kysyin haluaako hän tavata joskus uudelleen. Hän vastasi että ei, koska (minä) olin "liian ujo". Sen jälkeen en ole koskaan käynyt treffeillä.
N26

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi reilusti ja jopa perusteli, mikäs siinä.

Mutta älä lannistu, äkkiä vaan uusille treffeille. Suurin osa treffeistä ei ole kivoja, koska toista tai molempia ei kiinnostakaan. Lopulta se sitten onnestaa 💕

Vierailija
2/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä treffeille lyhyemmänkin juttelun perusteella. Muuten voi mennä aikaa hukkaan ei-sopivan tyypin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha, tavallisen kuuloinen tapaaminen. Uutta kehiin vaan! Tule sitten kertomaan miten meni. :)

Vierailija
4/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo, mutta muuten liian provo.

Vierailija
5/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tuota, että mahd pian vaan treffeille eikä mitään puolen vuoden kirjoitteluja (anteeksi vain :))! Voi sopia vaikka useammankin kanssa jo ajankohtia.

Vierailija
6/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävin kerran treffeillä, mutta enpä käynyt toista kertaa.

Provo mikä provo, ja aina löytyy niillekin kommenoijia.

Vierailija
7/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä joisi kenenkään muun kahvinjämiä, siksi kallistun myös provoon.

Vierailija
8/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti menee vaikka 20 treffit, ennen kuin sattuu sopiva kohdalle.

Vierailija
9/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa järkyttävä tarina. Nyt tiedät, ettei tuntemattomiin kannata tuhlata aikaa. Jokainen sen joutuu kai jossain määrin kokemaan itse...

Vierailija
10/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjosi kahvit! Voi voi menetit aarteen, jos ei olisi tarjonnut et olisi menettänyt mitään.

Vierailija
11/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä haluat treffeille ja parisuhteen, ei kannata yhteen kertaan luovuttaa. Kun alat tutustumisen toiseen viestein, jos koet että se on sinun harteillasi, kerro toiselle että tahtoisit vastavuoroista keskustelua. Kun tietää toisesta jotain etukäteen, voi avata keskustelua tutuista aiheista. Jos tutustuu hieman paremmin jo viestitellessä ja pitää toista mielenkiintoisena, ei tule vaan katsomaan toisen ulkonäköä, eikä ehkä luovuta niin helposti toisen ujouden vuoksi, vaan on kärsivällisempi. 

Vierailija
12/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti menee vaikka 20 treffit, ennen kuin sattuu sopiva kohdalle.

Tuo on vielä pieni lukema.

Itse olen 3 vuoden aikana käynyt jotain yli 65 kertaa treffeillä enkä ole päässyt 4.treffiä pidemmälle..

Vierailija
13/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa mennä tuntemattoman kanssa treffeille?

Menkää baareihin ja katselkaa ympärillenne, jutelkaa. Kun löytyy kiva tyyppi, tehkää treffit.

Netissä ei saa todellista kuvaa kenestäkään.

Näkeehän sen täälläkin, että etenkin miehillä on täysin todenvastainen käsitys omasta vetovoimastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi