Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rautalankaa poonuskorteista

Vierailija
10.02.2020 |

Korttijärjestelmä aiheuttaa kustannuksia, jotka luonnollisesti asiakkaat maksavat korkeampina hintoina
Kortinhaltijat saavat poonusta jotka kutakuinkin kompensoi korotuksen.
Eli kortittomat joutuvat todellisiksi maksumiehiksi, korotetut hinnat, ei poonuksia ;-)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen poonuksenmetsästäjille. Ostavat poonuskaupasta saadakseen parin prosentin poonuksen kun vertailemalla naapurikaupasta voisi saada 20% halvemmalla.

Vierailija
2/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on poonus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä ostat samasta alepasta saman maidon kuin mä, samalla hinnalla, mutta vain mä saan siitä poonukset.

Kukas nyt nauraa?

Mutta joo, aika vähäistä säästöä varmaan luvassa, mutta vaihdoin s-pankkiin kyllästyttyäni Nordean paskuuteen ja kalleuteen, ja aion tämän myötä keskittää ostoksiani enemmän siihen suuntaan.

Lidl on toki paras päivittäiskauppa. Olispa niillä poonukset.

Vierailija
4/13 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sä ostat samasta alepasta saman maidon kuin mä, samalla hinnalla, mutta vain mä saan siitä poonukset.

Kukas nyt nauraa?

Mutta joo, aika vähäistä säästöä varmaan luvassa, mutta vaihdoin s-pankkiin kyllästyttyäni Nordean paskuuteen ja kalleuteen, ja aion tämän myötä keskittää ostoksiani enemmän siihen suuntaan.

Pöh! Tietysti minulla on kortti, naureskelen maksumiehille. En halua Liitinkin nostavan kustannuksia korttipelillä.

Vierailija
5/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten pakko ottaa Liitinkin kortti jos ei halua maksumieheksi. Ostan sieltä 99% päivittäistavaroista.

Vierailija
6/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poonus?

Vierailija
7/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poonus on arkikieltä. Se on käyttökelponen sana siinä kuin joku muukin.

Vierailija
8/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poonus?

Bonus on bonus ei poonus, mutta suurin osa lausuu sen niin eli väärin.

Vierailija
9/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

bonus mundi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poonus?

Bonus on bonus ei poonus, mutta suurin osa lausuu sen niin eli väärin.

Ihailemme säkenöivää älykkyyttäsi vaikka pidätkin sen piilossa. Löydät avauksesta oleellisen asian ja isket siihen neroudellasi kuin sika limppuun.

Vierailija
10/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas nyt nauraa?

Lopettakaa kaikki niiden käyttö niin saadaan kaikki samaan hintaan eli nykyistä halvempaan kun koko shittijärjestelmän ylläpitokustannuksia ei ole leivottu kaikkien muiden tuotteiden hintoihin + sua ja sun ostoskäyttäytymistä ei analysoida. Vtun yksityisyydestään välittämättöt ynnä muutenkin vajaa-älyiset juntit.

Vierailija
11/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas nyt nauraa?

Lopettakaa kaikki niiden käyttö niin saadaan kaikki samaan hintaan eli nykyistä halvempaan kun koko shittijärjestelmän ylläpitokustannuksia ei ole leivottu kaikkien muiden tuotteiden hintoihin + sua ja sun ostoskäyttäytymistä ei analysoida. Vtun yksityisyydestään välittämättöt ynnä muutenkin vajaa-älyiset juntit.

On jo hävitty tämä peli ;-(

Vierailija
12/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poonus?

Makaroonista, suurruksesta ja muussissta maksetaan poonusta.

Vierailija
13/13 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muovia. Ei niistä tule rautalankaa vaikka kuinka yrität.