Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä takia moni maailmanluokan kaunotar valitsee ruman miljardöörin?

Vierailija
10.02.2020 |

Eikö nuorehko komea miljonääri olisi parempi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nuoria miljardöörejä edes ole.  

Minä en miljardöörejä ole ikinä nähnytkään, mutta yhden hepun tunnen, jolla on miljoonia.  En ottaisi sitä tikun nenässäkään.  Raha ei ihmistä kultivoi.  

Ei miehen tietysti ole hyvä olla ihan tyhjätaskukaan, mutta mikään rikas ei tarvi olla.  Parempi niin.  Koulussa aikanaan oli niitä rikkaitten pentuja, jotka katseli muita nenänvartta pitkin ja kaikista pahimpia oli ne pojat.  Leuhkan tytön vielä kärsii, mutta kun sellainen kukkopoika rahoillaan elvistelee (isänsä rahoilla), niin jopa on etovaa.  Törmäsin yhteen näistä takavuosina ruokaravintolassa, jossa se edelleen meuhkasi kovaan ääneen veneistään ja huviloistaan, samanhenkinen öykkäriporukka ympärillä.  Kovasti vaan oli tullut tuota elopainoa.  Täytyyhän sitä rahaa muuallekin varastoida kuin vaan pankkiin ja huviloihin.  Ja täytyyhän siitä kuuluttaa muille asiakkaille, ettäs paikkansa tietävät, pallinaamat.

Vierailija
22/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kuolee nopeammin, sit saa rahat. Ja sillä nuorella voi olla muitakin ottajia, kovempi kilpailu, ehkä?

Ei saa penniäkään, siitä pitävät miljardöörin lapset huolen ja toisekseen nainen ei valitse mitään vaan se miljardööri valitsee. Miehen tason ratkaisee raha ja status, naisen taas nuoruus ja kauneus.

Toki myös se nuori miljonääri valitsee naisensa, mutta se vanha miljardööri vie parhaat päältä koska on rikkaampi ja vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kuolee nopeammin, sit saa rahat. Ja sillä nuorella voi olla muitakin ottajia, kovempi kilpailu, ehkä?

Ei saa penniäkään, siitä pitävät miljardöörin lapset huolen ja toisekseen nainen ei valitse mitään vaan se miljardööri valitsee. Miehen tason ratkaisee raha ja status, naisen taas nuoruus ja kauneus.

Toki myös se nuori miljonääri valitsee naisensa, mutta se vanha miljardööri vie parhaat päältä koska on rikkaampi ja vanhempi.

Ei välttämättä mitään valitse. Tuo nuori ja komeahko miljardööri, jonka kanssa tanssin yhtenä iltana, hän oli kysellyt 3 kk myöhemmin kaveriltaan, mitä minulle kuuluu. Ja siis kysynyt, että kysy minulta haluanko että kaverini (ihastukseni) Janak antaa yhteystietoni tuolle miljardöörille. Olimme tämän Janakin kanssa kirjeenvaihdossa. Janak kirjoitti, että on hyvin harvinaista, että jostain ihmisestä kysellään myöhemmin ja ehkä hänen pitäisi antaa yhteystietoni, koska meillä näytti olevan tosi hauskaa, kun tanssimme.

En kehdannut ottaa vastaan yhteystietoja, kun olin ollut sängyssä tuon Janakin kanssa. Olisi ollut jotenkin noloa vaihtaa lennosta. Ja vielä, kun molemmat tyypit olivat paljon varakkaampia kuin minä. Olisi tuntunut jotenkin huoraamiselta. Vaikka tuon Janak sanoi, että se on ok, jos haluan kirjoitella myös tuon toisen tyypin kanssa. Niinkuin ystävinä.

Muutenkin kesä tuntui kaukaiselta.

Eli minä en halunnut, että yhteystietojani annetaan tuolle miljardöörille. Elämämme tuntuivat minusta hyvin kaukaisilta toisistaan, niinkuin olivatkin.

Jos minulla olisi ollut hiukan enemmän rohkeutta ja luottamusta, olisin varmaan tarttunut tuohon.

Vierailija
24/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mitään valitse. Tuo nuori ja komeahko miljardööri, jonka kanssa tanssin yhtenä iltana, hän oli kysellyt 3 kk myöhemmin kaveriltaan, mitä minulle kuuluu. Ja siis kysynyt, että kysy minulta haluanko että kaverini (ihastukseni) Janak antaa yhteystietoni tuolle miljardöörille. Olimme tämän Janakin kanssa kirjeenvaihdossa. Janak kirjoitti, että on hyvin harvinaista, että jostain ihmisestä kysellään myöhemmin ja ehkä hänen pitäisi antaa yhteystietoni, koska meillä näytti olevan tosi hauskaa, kun tanssimme.

En kehdannut ottaa vastaan yhteystietoja, kun olin ollut sängyssä tuon Janakin kanssa. Olisi ollut jotenkin noloa vaihtaa lennosta. Ja vielä, kun molemmat tyypit olivat paljon varakkaampia kuin minä. Olisi tuntunut jotenkin huoraamiselta. Vaikka tuon Janak sanoi, että se on ok, jos haluan kirjoitella myös tuon toisen tyypin kanssa. Niinkuin ystävinä.

Muutenkin kesä tuntui kaukaiselta.

Eli minä en halunnut, että yhteystietojani annetaan tuolle miljardöörille. Elämämme tuntuivat minusta hyvin kaukaisilta toisistaan, niinkuin olivatkin.

Jos minulla olisi ollut hiukan enemmän rohkeutta ja luottamusta, olisin varmaan tarttunut tuohon.

Tapasin tuon Janakin ihan vain kadulla, olin myöhään kävelyllä ja kysyin tietä. Hän tuli saattamaan minut kotiini. Minusta tuntui, että siinä tapaamisessa oli jotain erityistä. Hän oli myös hyvin varakkaasta perheestä, oli viettämässä kesälomaansa ja opiskeli kirjallisuutta. Janakin kautta tapasin tuon miljardöörin, olivat samassa kesäkoulussa.

Eli voi sanoa, että tapasin tuon miljardöörin kiertoteitse kadulla.

Vierailija
25/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu miksi miljardööri valitsisi jotain muuta kuin kauniin panolelun.

Vierailija
26/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä raha tuo usein myös karismaa!

Onhan se myös mukavaa ajella Aston Martinilla tms., syödä huippuravintoloissa , tavata miehen kautta todella mielenkiintoisia ihmisiä ja risteillä omalla( miehen) huvijahdilla.

Toki kaikkeen kyllästyy muutaman vuoden jälkeen, mutta tavallaan myös tottuu!

Vierailija
27/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa talim.nassa on sitä jotain.

Vierailija
28/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljardööri voi olla kiinnostava ihminen. Olen tavannut yhden miljardöörin ja hän vaikutti älykkäältä ja hyvältä ihmistuntijalta. Ei pelästynyt minua. Raha rauhoittaa, sillä saa melkein kaiken.

Rahassa on myös valtavasti vastuuta. Jos on niin paljon rahaa, että pystyisi kaatamaan kokonaisia valtioita: ihmisen täytyy olla vastuuntuntoinen.

Jos katsoo miljardöörien toimia, miten he osoittavat tätä vastuuntuntoisuutta. Viemällä rahojaan veropaatiiseihin ja kilpailuttamalla valtioita alentamaan työvoimakustannuksia?

Tämä on lähinnä suomalainen tapa. Muualla miljardöörit osallistuu koulutushankkeisiin ja erillaisiin hyväntekeväisyys projekteihin, sekä lahjoittaa rahaa koulutukseen, innovaatioihin ja luonnonnonsuojeluun. Suomalainen miljardööri tunkee osan veroparatiiseihin ja lopun vaikka perzeeseensä että kukaan ei vaan pääse hyötymään hankituista rikkauksista.

Sekä hakevat ja saavat maatalous- ja yritystukia (esim Herlinit)! Suomalaiset on erityisen sairaita näissä raha-asioissa pl. Supercellin fiksut miehet.

Vierailija
29/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kiva kun läven kannatinkin on jokseenkin siedettävän näköinen

Vierailija
30/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se löytää jotain, joka on kiinnostavaa. Esimerkiksi minä olin nuorempana kiinnostava. Olin rohkea, peloton ja elämäniloinen, avoin maailmalle, elin hetkessä. Olin myös ihan nätti. Mutta en usko, että ulkoisten ominaisuuksien takia tuo miljardööri oli kiinnostunut. Se oli siis luonne ja huumorintaju. Sosiaalinen rohkeus.

Myös se, että uskalsin yksin kävellä myöhään kadulla. Varmaan kukaan hänen tuntemistaan naisista ei tehnyt niin. Se ei ole soveliasta tai turvallista.

Mies sanoi minulle, että olen erityinen. Siihen minä sanoin, että minä tiedän, että olen erityinen. Ja hän sanoi, että ei kukaan voi sanoa, itsestään, että on erityinen. Johon minä sanoin, että minä voin, koska tiedän. Tälläistä jankkaamista. 😂

Esimerkiksi tämä Janak, hän oli erittäin hyvästä intialaistaustaisesta perheestä. Hänellä oli ollut keväällä vaalea tyttöystävä yliopistolta, jota hänen perheensä ei hyväksynyt. He eivät hyväksyneet muita kuin intialaisen naisen hänen vaimokseen. Se oli ehdotonta. Heillä oli pitkät perinteet intialaistaustaisuudesta, aina Persian kuninkaaseen asti. Eli vuosisatojen traditiota ei rikota yhdessä polvessa. Myöhemmin löysin Googlesta tämän Janakin kuvan ja hän oli mennyt naimisiin intialaisen naisen kanssa. Hänet olisi varmaan muuten erotettu perheestään.

Hän oli muutenkin erittäin hyväkäytöksinen ja kohtelias. Kun joimme yhtenä iltana paljon ja päädyimme hänen tätinsä ja setänsä taloon ja heidän sänkyynsä, se oli paha asia. Vielä pahemman siitä teki, että hänen tätinsä ja setänsä tulivat yllättäen kotiin aamulla ja löysivät meidät heidän sängystään. Tämä oli suuri loukkaus.

Vierailija
31/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaakseni vielä, minun olisi pitänyt tajuta, että ei minun ja Janakin suhteesta tule ikinä mitään, kun perinteet. Vielä vähemmän, kun meidät yllätettiin Janakin tädin sängystä. Olisi pitänyt vaihtaa yhteystietoja sen miljardöörin kanssa sitten. Ainakin siitä olisi voinut tulla jotain.

Vierailija
32/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se löytää jotain, joka on kiinnostavaa. Esimerkiksi minä olin nuorempana kiinnostava. Olin rohkea, peloton ja elämäniloinen, avoin maailmalle, elin hetkessä. Olin myös ihan nätti. Mutta en usko, että ulkoisten ominaisuuksien takia tuo miljardööri oli kiinnostunut. Se oli siis luonne ja huumorintaju. Sosiaalinen rohkeus.

Myös se, että uskalsin yksin kävellä myöhään kadulla. Varmaan kukaan hänen tuntemistaan naisista ei tehnyt niin. Se ei ole soveliasta tai turvallista.

Mies sanoi minulle, että olen erityinen. Siihen minä sanoin, että minä tiedän, että olen erityinen. Ja hän sanoi, että ei kukaan voi sanoa, itsestään, että on erityinen. Johon minä sanoin, että minä voin, koska tiedän. Tälläistä jankkaamista. 😂

Esimerkiksi tämä Janak, hän oli erittäin hyvästä intialaistaustaisesta perheestä. Hänellä oli ollut keväällä vaalea tyttöystävä yliopistolta, jota hänen perheensä ei hyväksynyt. He eivät hyväksyneet muita kuin intialaisen naisen hänen vaimokseen. Se oli ehdotonta. Heillä oli pitkät perinteet intialaistaustaisuudesta, aina Persian kuninkaaseen asti. Eli vuosisatojen traditiota ei rikota yhdessä polvessa. Myöhemmin löysin Googlesta tämän Janakin kuvan ja hän oli mennyt naimisiin intialaisen naisen kanssa. Hänet olisi varmaan muuten erotettu perheestään.

Hän oli muutenkin erittäin hyväkäytöksinen ja kohtelias. Kun joimme yhtenä iltana paljon ja päädyimme hänen tätinsä ja setänsä taloon ja heidän sänkyynsä, se oli paha asia. Vielä pahemman siitä teki, että hänen tätinsä ja setänsä tulivat yllättäen kotiin aamulla ja löysivät meidät heidän sängystään. Tämä oli suuri loukkaus.

Minuun teki suuremman vaikutuksen se, että jonkun kaukainen esi-isä on ollut Persian kuningas, kuin miljardööri. Kaikkia sitä tapaakin. Kukaan ei tietenkään usko, että olen tavannut tuollaiset henkilöt. Sähköpostinikin on vaihtunut monta kertaa.

Alan itsekin epäillä tätä tarinaa.

Vierailija
33/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vielä nuori,mutta elä vielä hetkiaikaa lisää,niin tämäkin asia selviää sinulle,niinkuin moni

muukin juttu.

Vierailija
34/34 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla vielä nuori,mutta elä vielä hetkiaikaa lisää,niin tämäkin asia selviää sinulle,niinkuin moni

muukin juttu.

Minä tiedän, että näen vielä jomman kumman näistä ihmisistä.

Minulla tulee työni puolesta olemaan asiaa rapakon taakse, joten ehkä siellä näemme sitten.

Voisin vaikkapa viettää vanhuuteni tuon miljardöörin kanssa. Sitten kun molempien lapset on tehty ja avioero(t) läpikäytynä. Ehkä näin. Jää nähtäväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi