Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ihmettelen ystäväni käytöstä!

Vierailija
10.02.2020 |

Olemme vuosien ajan tavanneet muutaman kuukauden välein, ajankohdan ehdottaja olen ollut aina minä. Nyt en ole pitkään aikaan ehdottanut mitään, ja hänestä ei enää kuulu mitään! Käyttäytyy kuin en olisi olemassa, on kyllä aktiivinen somessa ja tykkäilee kaikkien muiden päivityksistä, paitsi minun! Mitä ihmettä tämä on? Miksi hän ei voi koskaan ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä minuun? Ja nyt ikään kuin käyttäytyy kuin olisi loukkaantunut, kun en ole kysellyt tapaamisesta. Mitä tästä voi ajatella?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä. On varmaan tottunut siihen että aina otat yhteyttä.

Vierailija
2/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä. On varmaan tottunut siihen että aina otat yhteyttä.

Mikä estää häntä ottaa yhteyttä minuun? Puhelin käteen vain, ei ole kovin suuri vaiva. Tai edes tekstiviesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuu säälistä tapaamaan ja toivoo ettet ota yhteyttä.

Vierailija
4/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tollanen, lopetin kyselemisen. Jos en kiinnosta sen vertaa et hänki kysyis, nii ei muakaa kiinnosta sitte! Onneks muita ihmisiä elämäs, jotka käyttäytyy tasapuolisesti :D

Vierailija
5/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuu säälistä tapaamaan ja toivoo ettet ota yhteyttä.

Miksi kukaan tuhlaisi omaa aikaansa suostumalla tapaamaan säälistä?

Vierailija
6/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotkut ovat hitaampia tajuamaan esim. sen, että ystävyys on ollut ohitse jo kauan sitten. Ja se sun kaveri on niin tyypillinen nainen: ei voi sanoa mitään suoraan, ettei vain tule mielikuvaa, että hän olisi - hui kauheaa! - kakkapää.

Vierailija
7/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävää kiinnosta tavata sinua. Siinä totuus.

On ystävällinen ja lähtee aina tapaamaan kutsusta sinua, mutta ei näe itse koskaan mitään syytä, ehdottaa tapaamista. Ihan siksi kun ei koe sinua niin tärkeänä ihmisenä, että haluaisi välttämättä tavata edes kerran vuoteen.

Ja näkeehän hän sinun elämäsi jutut somestakin, joten puhuttavaa teillä edes olisi kun tapaatte? Yhteiset asiat taitavat olla vähissä, kun erilaisissa piireissä oleskeletta?

Vierailija
8/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi kaveri josta yritin päästä tuolla tavalla eroon. Ajattelin että tajuaisi vihjeen, kun usein keksin jonkun tekosyyn miksi en voikkaan nähdä yms. On siis tosi mukava ihminen, mutta vuosienkin jälkeen keskustelu tuntui hänen kanssaan väkinäiseltä eikä huumorintajukaan oikein kohdannut :(

Vierailija
9/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jotkut ovat hitaampia tajuamaan esim. sen, että ystävyys on ollut ohitse jo kauan sitten. Ja se sun kaveri on niin tyypillinen nainen: ei voi sanoa mitään suoraan, ettei vain tule mielikuvaa, että hän olisi - hui kauheaa! - kakkapää.

Aika hyvin osasi sitten filmata, sanomalla että olipa kiva nähdä ja nähdään taas pian. Miksi kukaan jaksaisi esittää jotain mitä ei ole? En vaan ymmärrä tällaista teennäisyyttä. Tietenkin uskoin hänen sanaansa, ja ajattelin että olemme hyviä ystäviä.

Vierailija
10/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvin osasi sitten filmata, sanomalla että olipa kiva nähdä ja nähdään taas pian. Miksi kukaan jaksaisi esittää jotain mitä ei ole? En vaan ymmärrä tällaista teennäisyyttä. Tietenkin uskoin hänen sanaansa, ja ajattelin että olemme hyviä ystäviä.

Niin, ei ne sanat vaan teot..

Vierailija
11/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on paljon asioita joita et ymmärrä, silti niitä on.

Vierailija
12/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ystävää kiinnosta tavata sinua. Siinä totuus.

On ystävällinen ja lähtee aina tapaamaan kutsusta sinua, mutta ei näe itse koskaan mitään syytä, ehdottaa tapaamista. Ihan siksi kun ei koe sinua niin tärkeänä ihmisenä, että haluaisi välttämättä tavata edes kerran vuoteen.

Ja näkeehän hän sinun elämäsi jutut somestakin, joten puhuttavaa teillä edes olisi kun tapaatte? Yhteiset asiat taitavat olla vähissä, kun erilaisissa piireissä oleskeletta?

Eli tämän kirjoittajan mielestä ystäviä ei tarvitse tavata, kun kuulumiset näkee somesta? Ohis

Vierailija
13/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi hän ei voi koskaan ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä minuun?"

Koska häntä ei ole koskaan edes kiinnostanut ottaa yhteyttä sinuun?

Vierailija
14/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös nuorempana ystävä, joka piti itsestäänselvyytenä sitä, että minä olen se aktiivinen osapuoli ystävyydessämme. Meni sitten vuosi, ettemme saaneet edes kunnollista puhelinkeskustelua aikaiseksi (tuolloin ei ollut somea eikä meidän molempien puhelimissa ollut tekstiviestimahdollisuutta), koska hänellä ei ollut ikinä aikaa jutella silloin kun minä yritin häntä tavoitella. Hän ei ikinä soittanut takaisin, kun olin yrittänyt häntä tavoitella. Minulla olisi ollut hänelle tarkeää kerrottavaa, jonka hän saikin sitten kuulla siskoltaan, ja hän loukkaantui siitä, kun en ollut itse sitä hänelle kertonut. Hän lähetti minulle postikortin, jossa kertoi pahoittaneensa mielensä, koska minä olin lopettanut ystävyyssuhteemme.

Vierailija
15/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään erityistä kakkapäisyyttä, että on joku kaveri/tuttu jonka kanssa ei tule tavattua kovin usein, eikä siksi tule mieleen ehdottaa tapaamista. Tässä vain osapuolilla on eriävä käsitys ystävyyden laadusta.

Vierailija
16/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no onhan tuo vähän vaikea tilanne jos haluaa kuitenkin säilyttää ”normaalit” välit johonkin ihmiseen. Jos sanoo suoraan ettei halua olla tekemisissä se toinen voi vetää herneet nenään ja tästä syntyä riitaa yms Etenkin jos asutaan samassa kaupungissa on aina mahdollista törmätä tähän ihmiseen ties missä. Siksi itse harvoin sanon suoraan ellei sitten ole niin hölmö ettei tajua vihjettä :s

Vierailija
17/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi hän ei voi koskaan ottaa oma-aloitteisesti yhteyttä minuun?"

Koska häntä ei ole koskaan edes kiinnostanut ottaa yhteyttä sinuun?

Tämä oli aika ilkeästi sanottu. Onhan se aika outoa käytöstä, että täytyy esittää ystävää kasvojen edessä. Tavallaan sen toisen ystävyyden hyväksikäyttöä, jos ei olekaan aidosti kiinnostunut olemaan ystävä. Suoraselkäinen ihminen kieltäytyisi tapaamasta, jos ei tosiaan halua olla tekemisissä. Jättää vaikka viesteihin vastaamatta, hyvin helppoa.Ihmeellistä peliä, että antaa toisen olettaa että ystävyys on olemassa. Mitä ihmettä tuollaisesta pelaamisesta saa? 

Vierailija
18/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua jo ap? Tämä ihminen ei kaipaa sinua, ei sitten tippaakaa. Miksi roikut hänessä, lopeta jo.

Vierailija
19/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no onhan tuo vähän vaikea tilanne jos haluaa kuitenkin säilyttää ”normaalit” välit johonkin ihmiseen. Jos sanoo suoraan ettei halua olla tekemisissä se toinen voi vetää herneet nenään ja tästä syntyä riitaa yms Etenkin jos asutaan samassa kaupungissa on aina mahdollista törmätä tähän ihmiseen ties missä. Siksi itse harvoin sanon suoraan ellei sitten ole niin hölmö ettei tajua vihjettä :s

Millaisia vihjeitä itse annat? Menetkö tapaamaan, ja käyttäydyt ikävästi? Vai keksitkö tekösyitä?

Vierailija
20/21 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on yrittänyt tehdä selväksi ettei kiinnosta, mutta et vaan tunnu ymmärtävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi