Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asioista et ole mustasukkainen?

Vierailija
09.02.2020 |

Vaikka niitä yleisesti pidetään sellaisina että mustasukkaisuus voi olla ymmärrettävää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleistä olla mustasukkainen siitä että miehellä on viehättäviä naispuolisia työkavereita joiden kanssa myös on paljon tekemisissä. Ehkä se kuitenkin voisi tuntua hiukan nahoissa, mutta suhteemme vahvuus ja se että mies huomioi minua ja on avoin naispuolisista ystävistään, eivät tuota minulle mustasukkaisuutta. Myös se että koen itseni viehättäväksi, ja minulla on hyvä itsetunto vaikuttavat.

Jos en kokisi näin toki asia voisi olla vaikeampi.

Vierailija
2/4 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein mistään.

Miehelläni ei ole esim. ex-vaimoa tai muita lapsia kuin omamme.

Kaikkien näiden vuosien jälkeen voi vaikka käydä köyräisemässä jotakuta, kunhan asiasta puhutaan.

Jos hänellä on varaa, tehköön mitä haluaa. Minun ei olisi pakko päästä yhtä aikaa esim. lomalle. Niin minäkin haluan elää. Yhteiset lomat on aivan ihania, mutta jokainen tarvitsee omia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua mustasukkaisuutta. Jos mun puoliso haluaa kuherrella toisten naisten kanssa, saa ihan vapaasti tehdä sen, mutta tietää että sitten meidän suhde on ohi. Enkä muutenkaan pitäisi sellaista miestä, jolla olisi tapana puuhailla selän takana jotain mistä toinen ei pidä.

Vierailija
4/4 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoimessa suhteessa, joten en hirveästi paini mustasukkaisten ajatusten kanssa :D ei häiritse ajatus siitä että mies peuhaa muiden naisten kanssa, koska kummallakin on lupa tehdä niin.

Luultavasti tuntisin kuitenkin mustasukkaisuutta, jos miehen käytös minua kohtaan muuttuisi etäiseksi, vältteleväksi jne. Eikä hän enää osoittaisi minua kohtaan hellyyttä tai haluaisi seksiä minun kanssani. Minua ei häiritse, että miehellä on muitakin tärkeitä ja läheisiä naisia elämässään, mutta jos hän nyt palavasti rakastuisi johonkin toiseen ja tunteet minua kohtaan selvästi olisivat laimenneet, olisin varmasti mustasukkainen ja surullinen.