Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuiset 2020

Vierailija
09.02.2020 |

Hei,

Onko täällä muita, joilla la lokakuussa?

Millaisessa perheessä elätte? Millaisia oireita teille on tullut raskaudesta tällä hetkellä ja onko teillä pelkoje vai luottavainen mieli? 🙂

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl yksi lokakuinen. Parisuhdetta miehen kanssa 5 vuotta takana, ollaan kyllä vielä nuoria vanhempia ”nykyään” 😁 mulla jää koulu jonkun verran kesken, mies tukevasti työelämässä.

Että ihan normiperhe varmasti ollaan, jos kaikki menee loppuun asti hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v. Yhdessä. Kummallakin työpaikat.

Huomenna alkaa viikko 7. Pitkä väli syömisessä saa huonon olon.

Jännittää onko kaikki ok, vaikka ei ole syytä, miksei olisi.

Vierailija
4/18 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, täälläkin yksi kellä la omien laskujen mukaan lokakuussa :) 29 ja 30 v pariskunta. Yli 10 v yhdessä ja plussasin 3 päivää sitten dpo 14 vahvan plussan. Pelkoja on jo. Onko siellä todella mitään ja oikeassa paikassa. Ja onhan vain 1 kpl. Neuvola on varattu ensikuun alkuun. Oletteko saanut ensimmäisen ultra ajan jo? Ymmärsin että se varataan netin kautta mutta jäi epäselväksi, että milloin. Varmaan vasta ensimmäisen käynnin jälkeen. Meinaatteko mennä varhaisultraan?

Vierailija
5/18 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ketjusta saanut sellaisen, että kirjautumalla vain voi kirjoittaa? Pysyy yleensä asiallisempana ketju :) ja mukava kun jää nimimerkit mieleen

6/18 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä plussasin sunnuntaina ja laskureiden mukaan LA ois 14.10.

Mä oon ite 24v ja mies 25v ☺️ Eka lapsi syntyi 11/18

Tätä raskautta kuumeiltu jo jonkin aikaa, toivon vaan hartaasti ettei menis kesken/olis tuulimuna 😭 Neuvolaan soitin tänään, ja ne laski siel viikoiksi 5+3, oon varannu ens viikolle ajan yksityiselle varhaisultraan kun pakko päästä varmistamaan, että ei oo tuulimuna yms. Neuvola-ajan sain maaliskuun puoleen väliin.

Vierailija
7/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ensimmäinen neuvola viikolla 10 ja aikoi siellä ultrata.. 6.3. Pe aika. Jänskättää.

Kuvottava olo ollut, en ole oksennellut tosin.

Ap

8/18 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin itse tänä aamuna ja tein myös digin joka näytti 1-2. Eikö tämä silloin tarkoita että raskaus on viikoilla 3-4? Eniten minua hämmentää se, että menkkani olivat viimeksi joulukuun puolivälissä, niin tietystihän lasken raskauden alkaneeksi tikutetusta ovulaatiota tammi-helmikuun vaihteesta.. 🤔

Vierailija
9/18 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy neuvolasta heidän mielipidettä

Vierailija
10/18 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Kiva lukea muiden odottajien mietteitä. Meille tulossa vauva lokakuun lopussa, mikäli kaikki menee hyvin. Vauva yllätti kyllä tulollaan, ja fiilikset oli aluksi kovin sekavat koska meillä suuria elämänmuutoksia tässä tänä vuonna muutoinkin tulossa, muuttoa tosielle paikkakunnalle ja häät. Mitään oireita ei oikeastaan ole ollut, hieman tuntemuksia alavatsassa toisella puolella vatsaa kuntosalilla matolla juostessa, joten pelkään myös kohdunulkoista. Ensimmäiseen neuvolaan ei vielä ole aikaa varattuna. Molemmat olemme työelämässä mutta itsellä vielä opinnot myös kesken. Yhdessä 6v ja ikää 25 ja 33.

Läähpuuh, kai sitä sanotaan että ei ole oikeaa aikaa mutta kyllä mietityttää miten kaikki handlataan:D

11/18 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toissapäivänä plussannut liittyy joukkoon!

Niin epäuskoinen olo, että todella olisin kuin olisinkin raskaana. Oireina ollut viikon verran kipeät rinnat, pienoista kuvotusta, yöllinen närästys ja vessaralli, kuivat limakalvot, jatkuva jano, helpompi hengittää! 

Ollaan kolmekymppinen pariskunta, 5 vuotta yhdessä ja viime kesänä menty naimisiin. Lapsi on saanut tulla häistä saakka. Kriiseilyäkin ehtinyt olla jo tässä reilun puolen vuoden aikana kun lasta ei ole kuulunut. Siksi olo onkin niin epäileväinen ja jännittää kyllä miten tässä käy. En suuremmin kyllä stressaa, olo on sen verran "tyytyväinen" jos niin voi sanoa. Olen odottanut tätä niin kauan, että aion nauttia täysillä vaikka huonoja oloja yms seuraisikin. En ajatellut siis stressata vaan keskittyä siihen, että voin mahdollisimman hyvin ja jos nyt tuolla kyydissä on oikeasti joku muukin, niin että hänkin voisi hyvin <3

Esikoinen 11/20
Haaveissa sisarus taaperolle

12/18 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Netin raskauslaskurin mukaan LA olisi 31.10.2020. Tämä lienee varmistaa vielä tarkemmin. Neuvolaan tulisi kaiketi huomenna soittaa..?

Mullakin tietty pelot, että meneekö kesken, onko väärässä paikassa, onko tuulimuna jne. Yritän silti rauhallisin mielin ja katsotaan sitten mitä ultrassa tapahtuu!

Esikoinen 11/20
Haaveissa sisarus taaperolle

Vierailija
13/18 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi lokakuisen odottaja (toivottavasti). Esikoinen on jo koululainen, ja minä ja puoliso 40 vuotiaita. Yli vuosi meni ennen tätä plussaa. Edellinen meni kesken, joten pelko on läsnä mutta yritän sen unohtaa. 2 viikkoa plussasta niin vähän uskallan jo toivoa ja ensimmäinen neuvola varattuna parin viikon päähän.

Melkoinen kuvotus ja rinnat kipeät. Öisin ei saa nukuttua riittävästi. Toivottavasti ei mene tuo kuvotus pahemmaksi!

Vierailija
14/18 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meillä myös kaksi lasta jo kouluiässä ja odotamme kolmatta pikku ihmettä. Olemme nelikymppisiä.

La lokakuun puolivälissä.

Vierailija
15/18 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille :)

Mä meinasin pyörtyä perjantaina kun tein testin ja oli plussaa. Ollaan liki 5 vuotta yritetty ja kärsitty sekundäärisestä lapsettomuudesta. Ei ole ollut tärpin tärppiä. Elämä on ihmeellistä.

Nyt on pelko et miten käy...

Meillä on la 31.10 laskurin mukaan.

Vierailija
16/18 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen kaikille!

Päivä 9+0 tänään menossa ja on vieläkin epätodellinen olo. Ostan tulevan ultran jälkeen pienet sukat, jotta odotus konkretisoituu..

Vierailija
17/18 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 38-vuotias odottaja, la lokakuun puolivälissä. Yhdessä ollaan puolison kanssa oltu jo yli 20 vuotta ja kaksi kouluikäistä lasta entuudestaan eli iltatähteä odotellaan. Taustalla vuosi sitten koettu kkm, joten pelonsekaisin tuntein ensimmäiseen ultraan menossa.

Vierailija
18/18 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Lokakuun lopulle odottelemme toista lasta syntyväksi, olisi mahtavaa jakaa fiiliksiä, odotuksia ja kokemuksia muiden kanssa! Varsinkin kun korona ainakin itsellä varmaan vähän rajoittaa vauvakerhoihin lähtemistä jne. Ajattelin avata pienen (max.40 henkilöä) salaisen Facebook-ryhmän, missä voisi keskustelua jatkaa.

Laita sähköpostia lokakuiset2020 ät gmail.com, jos haluat mukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi