Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistat AV-MAMMAN?? ov

Vierailija
22.06.2006 |

Itse aina kaupungilla mietin että kukakohan käy av:lla ja jutuista mietin niin myös....

Jep ja itse olen vakikirjoittelija vuodesta 2001..olen vähän yli parikymppinen blondi enkä mikään " mamma" sanan varsinaisessa merkityksessä;P

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin monenlaisia, eri ikäisiä, näköisiä, erilaisista sosiaaliluokista ympäri maata.

Vierailija
2/6 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon ilman lapsia, enkä kuulemma näytä äidiltä. Av-aktiivi olen kuitenkin jo vuodesta 2003. Tutuilta en salaa av-harrastustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan täällä olisi vallassa täysi yhteisymmärrys.

Vierailija
4/6 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan esim. metrossa osaa sanoa kuka on äiti, kuka ei.

Vierailija
5/6 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen vaan todella usein, että " en ajatellut, että sulla on lapsia" . Tätä kuulen töissä opiskelijoilta ja työkavereilta. Minustakin se on outoa. Olen jo yli kolmekymppinen ja hoikka, mutten todellakaan mitenkään huippukroppainen tms. Ehkä olen niin pennun oloinen käytökseltäni, että ei siksi uskota, että on lapsia...

t. 3

Vierailija
6/6 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä av-tapaamisessa ja niin erinäköisiä ja tyylisiä ihmisiä oli mukana, että mitään yhtenäistä kategoriaa ei ole.

Myös elämäntilanteet olivat tapaamiseen osallistuneilla todella erilaisia, joten yhteneväisyyttä ei löytynyt niistäkään.

Ammatit ja työt erosivat myös radikaalisti.

Joten itse en ainakaan tunnista mistään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi