Tiedätkö paikkoja, joihin pääsisit "heti töihin" jos jostain syystä haluaisit?
Kommentit (19)
Valitettavasti tiedän. Varmaan satoja paikkoja Suomessa, että tarvis vaan soittaa, et oisin tulossa töihin. Oman kunnan alueellakin ainakin neljä, mihin pääsisin heti. Ja oon sairaanhoitaja. Mut mulla on jo vakipaikka, missä tykkään olla.
Kyllä. Ainakin yhteen einesruokafirmaan pääsisin sataprosenttisen varmasti heti. On tosin itselleni viimeinen vaihtoehto.
Yksi harrastustarvikkeita myyvä pikkukauppa, missä olen ollut töissä ennenkin. Palkka vaan on niin surkea, ettei sillä pärjännyt kuin vanhempien luona asuvana teininä.
Joo. Pari entistä työpaikkaa. Täysiä tunteja ei varmaan olisi heti luvassa vaan alle 30h/vko sopparia ja tuntipalkka siinä 12-14e, mutta ihan oikeita palkkatöitä ilman minkään vuokratyöfirman välistävetoa löytyisi.
Jos tietäisin yhdenkin, menisin heti. Mutta tiedän vain paikkoja, joihin minua ei oteta edes ilmaiseksi.
Joo, siis jos olisi paikkoja auki.
Minulla on 20 vuotta kokemusta eri ammattikorkeakouluista. Kokemusta on paljon muutoksista. Ja luulen, että pääsisin ihan peruskouluunkin ainakin sijaiseksi.
Moneenkin paikkaan,esim tehtaisiin Tuotantoon,siivoojaksi,konttoriin...varastoon....En ole ollut ikinä työtön!!!!!!
Juuuu..... Kaupan- ja varastoalan hommia ja hoitoalan hommia vaikka kuinka paljon. Pyrin silti ihan eri työpaikkaan.
Kyllä tiedän montakin. Voi aloittaa vaikka maanantaina. Myös muulta alalta tiedän. Miehenikin tietää ja voi kyllä vaikka palkata tai suositella sopivalle. Kerran yksi tuttu tuli maalta käymään. Oli sanonut tulevansa töitä hakemaan. Minä heti järjestin hänelle töitä. vastaus oli: et suinkaan luullu että tosissani haluasin töihin. ei. Minä itse tykkään niin olla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin yhdenkin, menisin heti. Mutta tiedän vain paikkoja, joihin minua ei oteta edes ilmaiseksi.
Kokeilepa puhelinmyyntifirmaan. Taatusti pääset, jos osaat puhua suomea. Kirjoitustaitosi perusteella se onnistuu, joten heti huomenna yhteys puhelinmyyntifirmaan ja työpaikka on taattu.
Onhan noita, jo se ettei ole tatuointeja naamassa tai renkaita pitkin kasvoja on jo iso plussa. Ilmaisukyky ja ongelmien ratkaisu ja kyky tuoda esiin esteitä toinen iso plussa. Mutta haluaako moiseen ääliöiden keskelle melko huonolla liksalla?
ei sen puoleen saattaisi olla melko nopeasti esimies jne.. mut kamoon.
Ja joo eräs iso firma joka on pyörinyt paljon julkisuudessa myös koskien surkeita palkkoja
Niihin puhelinmyyntifirmojen ja henk. koht. avustajien paikkoihin, jotka ovat käytännössä koko ajan auki pääsisi varmasti heti huomenna. Jos niihin olisi tunkua, eivät olisi koko aikaa haussa.
Siivoojaksi (face,tori,care.com..) ja strippariksi. Käyn tuota viimeksi mainittua tekemässä kerholla jolloin en ole täysin yksin.
Tiedän. Osassa niistä osaisin varmaan jotain tehdäkin. Näihin pääsisin ihan puhtaasti suhteiden perusteella, koska näissä firmoissa johdossa tai johdon lähellä on joku joka tietää, että pystyn kyllä nopeasti oppimaan - ja on myös pari palvelusta velkaa.
En ikävä kyllä tiedä. Tai jos sellainen olisikin, työ tuskin on sellaista, mitä tahtoisin tehdä.
Työpaikkoja.