Tuppukylä ihmiset kovia tuijottamaan
Tulin käymään Orimattilassa ja huhhuh mikä tuijotus, ihan kuin eivät taas olis ihmistä nähneet. Varmaan jotain ilkeää kommenttia tähänkin suolletaan mutta ihan miten vaan. Näkisittepä oman käytöksenne.
Kommentit (21)
En tiedä kyseisestä paikkakunnasta mitään, mutta pienemmillä paikkakunnilla sekä paikalliset että vieraat ihmiset kiinnostavat usein todella paljon.
Sisarukseni asuu pikkukylässä eikä minusta olisi sellaiseen. Asun mieluummin suuremmassa kaupungissa.
Orimattilassa Lahden kupeessa. Jep, jep...
Niinpä, siksi muutin parikymmentä vuotta sitten pois, enkä ole katunut.
Mitä ihme Orimattila-vihaa täällä palstalla on? Koko ajan tätä dissausta.
Vierailija kirjoitti:
Joku jonne (sori Atte!) on eksynyt tänne!
Ihan sama juttu kaikilla pikkupaikkakunnilla. Ei Orimattila ole mikään poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama juttu kaikilla pikkupaikkakunnilla. Ei Orimattila ole mikään poikkeus.
Joo, joo!
Vierailija kirjoitti:
Orimattilan läpi ajaessa ei ole sentään kukaan paskonut pääkadulle, kuten Kouvolassa.
Onhan teillä wielä toiwoa.
Zinc
Oulussa myös sama juttu. Olin käymässä Oulussa ja kaikki töllöttivät kuin lehmä uutta veräjää. Olin varma, että vähintään olin lähtenyt ulos aamutakki päällä, mutta olikin vaan ihan perusoululaista töllötystä.
No onhan se nyt vaan häiritsevää kun tuijotetaan vai olisko se susta kivaa olla töllötyksen kohteena kun menet käymään esim kaupassa normi ruokaostoksilla?
Syy on ettei ne ole nähneet ihmisiä elää siellä vaan sontaläjien keskellä ravitalleilla niin onhan se ihminen outo näky.
Varmaan siellä kukaan ei uskalla elää vaan vain katsella muiden elämää.
Ei ehkä tuijotettaisi niin paljon, jos pitäisit housujen vetoketjun kiinni ja erektiossa olevan siittimesi piilossa.
Miten te näette tuijottamatta, että teitä tuijotetaan? 🤔
Pikkukylässä jossain apteekissa tai kaupassa asioidessasi voit myös olla varma, että tiskin takana oleva henkilö tietää sinusta kaiken. Senverran tehokkaat viestinnät tuppukylillä.
Mulla on perähikiällä vaaleanpunainen teddyturkki ja sitä tuijotetaan.
Olen itse asunut Tukholmassa, Bergenissä, Lontoossa ja Tel Avivissa, perähikiän lisäksi, tunnen olevani alien täällä.
Tietäkööt. Onneks voi aina käydä muualla asioimassa. Ei mulla mitään salattavaa ole ihmiset kiusallaa haluaa väärentää jonkun mainetta ja pönkittää omaa egoaan.
On kyllä aikamoinen kiusaamis tuppukylä. Miten ilkeesti ihmiset juoruilee sielä ainoassa s marketissa ja vääristelee tosiasioita sitten saa turhaan koko kylän vihat vaikka on joutunut tahtomattaan kiusan kohteeksi. Älkää menkö sinne.