Tuure Boelius paljastelee Emma gaalassa
https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Tuure-Boelius-ravaytti-Emma-gaalassa-…
Voi myötähäpeä (nuuskapurkkikin on taskussa). Mikä ihmisiin on mennyt??
Kommentit (26)
Se oli kylläkin vaseliinipurkki. 🥖+🕳=😫
Vierailija kirjoitti:
Se oli kylläkin vaseliinipurkki. 🥖+🕳=😫
:D Toivottavasti käy flaksi.
Tuon rimppanan kannattaisi pitää
paita leukaan asti napitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Tuure on äijä.
neiti.
Lapsi on päästänsä sekaisin, lauloi Hector aikoinaan.
Kiitos että malttoi pitää housut sentään kiinni.
Mitä ihme huomiohuo*ria näistä julkkiksista on tullut viime aikoina 😵
Mä olen ns. vihervassarisuvakkifeministi, mutta kyllä huomaa että liian nuorena nimenomaan seksuaalisuutensa takia julkisuuteen nostaminen ei tehnyt tälle nuorelle miehelle hyvää.
Poikaraukka on kyllä sekaisin.
Se todella luulee että koko Suomi on siihen lääpällään.
Mitä tulee ihmisestä, joka miettii kellon ympäri omaa napaansa ja miten saisi enemmän huomiota ulkonäöllään?
Hyh hyh. Ei ole muuta annettavaa niin täytyy alkaa nakuilla? Autotune pskaa nekin Tuuren biisit..
Huvittaa kun nää luulee tuolla gaalassa olevansa jotain isojakin staroja. Kamalat, mauttomat vaatteet ja siihen vielä poseeraukset päälle. Huomionhakuisuutta vain.
Oliko sillä rinta paljaana tarkoituksella vai vilauttiko vahingossa? Näin vaan kuvan missä Tuure poseeraa juhlaeleganssissaan ja koko toinen rinta nänneineen paistaa paljaana. Totuus on että nainen ei voisi esiintyä noin, tai voisi tietysti mutta kohu olisi melkoinen.
Tämä ei ole vielä tajunnut, että on täysi-ikäinen. Alaikäisistä ei saa kirjoitella törkyjuttuja, joten tottui huolettomaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ns. vihervassarisuvakkifeministi, mutta kyllä huomaa että liian nuorena nimenomaan seksuaalisuutensa takia julkisuuteen nostaminen ei tehnyt tälle nuorelle miehelle hyvää.
Olen itsekin vassarisuvakki ja täysin samaa mieltä. Ikävä kyllä ennustan Tuurelle vaikeuksia mielentervetensä kanssa, ellei kohta höllää tahtiaan.
Vierailija kirjoitti:
Poikaraukka on kyllä sekaisin.
Se todella luulee että koko Suomi on siihen lääpällään.Mitä tulee ihmisestä, joka miettii kellon ympäri omaa napaansa ja miten saisi enemmän huomiota ulkonäöllään?
Siihen kun yhdistää kokkelit ja bentsot ja muut aineet, niin se on menoa se. Puhun tietysti vain yleisellä tasolla, enkä tarkoita ketään nimenomaisesti.
No onpahan meillä taviksilla taas mitä päivitellä. Antaa paljastella, onhan noissa gaaloissa naisiakin ollut lähes rintaliiveissä (abreukin oli joku verkko päällä joskus).