Miehellä pitkätukka ja korvakorut
Kommentit (16)
Trolli. Kukaan ei kirjoita tuota yhteen. Paitsi tietenkin jos on jopa ala-aste jäänyt käymättä.
Ihan sama onko miehekästä, mutta on seksikästä. Hyvin hoidetut paksut pitkät hiukset miehellä on ♥
Pitkät hiukset ovat ihanat! Miesten korvikset ehkä vähän sellainen jäänne 80-90-luvulta. Ennen tykkäsin en enää.
Ai hitto, sinun mielipiteesi sai minut varaamaan ajan parturiin heti maanantaille.
Ja nainen lyhyemmällä tukalla ei ole ilmeisesti nainen. Saan useasti kuulla että olen mies vaikka olen nainen. Semmoista se naisena elo taitaa olla hoikkana ja lyhyillä hiuksilla varustettuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mies eikä mikään joku liimaletti.
Terveisin Mika Seinäjoelta, leijona-riipus löytyy ja maastohousut, kalju kiiltää ja lihakset pullottaa öyh öyh.
Pitkä tukka miehellä nyt vaan on minulle ihan täysi turn off. Siis ihan totaalinen, vaikka en haluaisi olla niin mustavalkoinen tässä asiassa. Korvikset on neutraalit, eli oikeastaan ihan sama - riippuu miehestä.
Eihän se ole, ei. Miehelläni oli tuo tyyli, kun tutustuttiin, mutta ei ollutkaan yhtään miehekäs, vaan just semmoinen "soijalatte-tyyppi". Itse kun olin vihervassari, niin ei haitannut. On onneksi kehittynyt mies noista ajoista, muutenhan olisi varmaan ero tullut sen ituhipin kanssa, kun persuksi käännyin. Ja ei ole provo, vaan tosielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Mika Seinäjoelta, leijona-riipus löytyy ja maastohousut, kalju kiiltää ja lihakset pullottaa öyh öyh.
Mitkä lihakset? Kaljamaha sillä pullottaa ja maanvetovoima muutenkin tehnyt tehtävänsä.
Sehän riippuu ihan ajasta ja kulttuurista. Eli onko miehekästä seurata muotia ja tehdä kaikki niin kuin muut olettavat?
Vierailija kirjoitti:
Pitkä tukka miehellä nyt vaan on minulle ihan täysi turn off. Siis ihan totaalinen, vaikka en haluaisi olla niin mustavalkoinen tässä asiassa. Korvikset on neutraalit, eli oikeastaan ihan sama - riippuu miehestä.
Miehet varmasti menettävät sinussa paljon.
Lucius Malfoy on kyllä todella HOT!
Olisit nyt edes pannut että pitkätukka ja korva korut.
Vierailija kirjoitti:
Lucius Malfoy on kyllä todella HOT!
Kävin googlettamassa ja nauroin. Vampyyrin ja Johnny Winterin sekoitus. Muuten kuumenen pitkätukille.