Mitä matkakohteita teillä on haaveissa?
Minulla Färsaaret, Kuuba, Sveitsi, Hong Kong, Singapore, Georgia, Armenia, Chile,
Siis missä en ole vielä käynyt
Kommentit (20)
Kreikka, Espania, Turkki, Dubai, Gambia ; kaikki missä voi tutustua uusiin ihmisiin!
Porvoo. Siellä kuulemma sattuu ja tapahtuu kaikkea mielenkiintoista.
Vietnam, Sri Lanka, USA ja Pohjois-Korea
Kesällä meinasin käydä linja-autolla Lahdessa. Se on ollut perinne jo toistakymmentä vuotta.
T: mies Heinolasta
Italia se on aina ja ikuisesti! Siitä maasta ei vaan saa tarpeekseen... aina yhtä ihana!
Botswana, Costa Rica, Singapore, Australia, Uusi-Seelanti.
Islannissa olen jo käynyt, mutta sinne haluan uudelleen ja kiertää autolla koko maan.
Irlanti, road trip USA, Sisilia, Uusi-Seelanti, Japani, Madagaskar, joku Karibian alueen kohde mutta ei rantaloma
Haaveilen matkasta Galapagos-saarille
Ensi kuussa Malediiveille. Sitten Uusi-Seelanti, Havaijille ja Vancouveriin.
USAn länsirannikko ja Las Vegas.
Singapore
Australia ja Uusi-Seelanti
Barcelona
Minulla on suunnitteilla useampi reissu. Jokunen toteutuu piankin, osa ei ehkä koskaan. Aika näyttää!
Kanada: rautatieverkkoa hyödyntävä reissu, tutustuisin isoihin kaupunkeihin ja toisaalta luontoon, 8-10 viikon rauhallinen reissu
Slovakia: min. 5 päivän, mieluummin parin viikon patikkamatka luonnonpuistotyyppisessä miljöössä
Norja: läntisimmät alueet + Lofootit (ja kaikki muukin!)
Berliini: kulttuuria, museoita, klubeja, ostoksia, kahvilaelämää
Uusi-Seelanti: 1-2 kk pällistelyä, pääpaino luonnossa
Japani: kiertomatka Japanin sisällä
Bali. Joo, EatPrayLove katsottu, näyttää paratiisilta.
Japani. Jostain ihme syystä ei ole tullut käytyä, ei työ- eikä lomamatkalla. Aina olen ollut töissä firmoissa joilla on ollut toimisto tai sisaryhtiö tms. Japanissa, ja muuten olen matkustellut siellä sun täällä, mutta en koskaan päässyt edes vaihtamaan konetta Tokion kentällä. Ja pidän vielä japanilaisesta kulttuurista, arkkitehtuurista, ruoasta, jne., joten luulisi että olisin käynyt Japanissa jo useamman kerran, mutta kun ei.
Alaska, Antarktis, Huippuvuoret, Fär-saaret, kunnon safari jossain Afrikassa. Madagascar, St. Helenan saari, Japanin maaseutu. En pidä ruuhkaisista turistikohteista, enkä rantalomista.
Ensimmäinen haave on toteutumassa ja ensi viikolla lennän kotiin Alankomaihin. Suomi on kiva, muttei enää koti.
Miesystävä on istuttanut oman haaveensa lähteä Kaspianmerelle muhun, ehkä ensi kesänä...
Eurooppa, ei entisen itäblokin maat kuitenkaan kiinnosta. Venäjä, Aasia, Afrikka, Amerikat- ei kiinnosta. Uusi Seelanti vois olla mielenkiintoisen kaunis paikka.
Lyhyt lento. Kroatia, Malta, Mallorca, Köpis ja Amsterdam.