Saa olla kuin trapetsiraiteilija t. Ammattivalittaja
Kun menee ulos. Kaikki lumet on katolta tippunut oven eteen ja sivulle.
Kommentit (11)
Missä asut ap? Täällä vantaalla ei ole lunta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuomat liukkaat?
Ei ole kuomia. Mulla on tuollaiset nahkasaappaat maksoi 230€kun ne 3v sitten kenkäkaupasta ostin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä asut ap? Täällä vantaalla ei ole lunta ollenkaan.
Tiedän ettei etelässä ole lunta mutta täällä pohjoisemmassa on paljonkin lunta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuomat liukkaat?
Ei ole kuomia. Mulla on tuollaiset nahkasaappaat maksoi 230€kun ne 3v sitten kenkäkaupasta ostin. Ap
Miksi et käytä enää kuomia? Yhteen aikaan vouhkasit niitä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuomat liukkaat?
En mä ole niitä koskaan käyttänyt. Se oli joku toinen ammattivalittaja. Ainoastaan mun lapsellani oli pienenä kuomat, ei toki enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kuomat liukkaat?
En mä ole niitä koskaan käyttänyt. Se oli joku toinen ammattivalittaja. Ainoastaan mun lapsellani oli pienenä kuomat, ei toki enää. Ap
kannattaisi rekisteröidä nimimerkki, niin tietäisi, kuka on aito ja kuka ei.
Eikös sinun pitänyt lähteä baariin? Kuuleppas nyt mamukka! Ykköset päälle ja baila baila!
Vierailija kirjoitti:
Eikös sinun pitänyt lähteä baariin? Kuuleppas nyt mamukka! Ykköset päälle ja baila baila!
Ei päästy mihinkään kun torstaina yökyläperhe ilmoitti, että ovat kipeänä enkä saanut lasta yökylään. Ap
Kyllähän sitä olisi mielellään johonkin lähtenyt. Harmi ettei se taaskaan onnistunut. Ap
Ja on niin paksusti kovasti pakkautunutta lunta, ettei se ennen kevättä tuosta pois lähde.