Olen velaton ja tilillä rahaa 50 000 e plus sijoitukset!
Ihanaa kun ei tarvitse olla velkavankeudessa eikä pankin talutushihnassa.
Tämä tunne on niin vapauttava!!
Kommentit (8)
Olen velallinen ja onnellinen kun voin käyttää rahaa niin kuin haluan. Velat eikä rahat ei hautaan mukaan tule.
Ei kai se velattomuus ole itseisarvo vaan se, että velkaa ei ole liikaa.
Elätkö vuokralla vai onko myös velaton omistusasunto?
Jos on noin parinsadan tonnin velaton kämppä plus arvo-osuustilillä noin 50ke, niin mun kirjoissa on jo rikas, vaikka tavallaan aika sairasta, miten vähän osinkotuottoa tuollaisellakin pääomalla saa. Vai millainen sijoitusstrategia sinulla on? Oletko sijoittanut enemmän osinkopainotteisesti vai kasvuyrityksiin? Vai suositko enemmän passiivista indeksi-sijoittamista?
Itselläni on noin 40ke salkku ja pääpaino on indekseissä, mutta olen ostanut lähinnä spekulaatiomielessä pieniä positioita kasvuyrityksistä. Seuraatko joitakin tiettyjä yrityksiä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään kiinnostaisi?
Siksi, että tuohon tulee KAIKKIEN pyrkiä. Se että sinä kateuksissasi et muuhun pysty kuin Li- meiningillä paskanpuhumiseen, ei tarkoita etteikö se ketään muuta kiinnosta. Mene suihkuun, kampaa naamasi ja mene TÖI - HIN !!! Muuta neuvoa EI tule !
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se velattomuus ole itseisarvo vaan se, että velkaa ei ole liikaa.
Kyllä se on. Se mahdollista kytkeytymisen irti tästä vihervassareiden luomasta painajaisesta, kun ei ole taloudellisiä siteitä / pakkoja millään tavalla.
luin näköjään väärin, sinulla on sijoituksia ja löysää rahaa 50ke. Miksi makuutat tilillä tuollaista summaa? Kyllä kai se kannattaisi laittaa poikimaan niiden sijoituksiesi jatkoksi.
Miten nautit rahoistasi? Ei paljon lämmittäisi, jos rahaa et uskalla kuitenkaan käyttää. Raha on tehty käytettäväksi, rahaa et mukaasi saa kun kuolet.
Miksi ketään kiinnostaisi?