Mistä saa "ei mainoksia"-tarroja?
Apua. Verkkokaupoista löytyy (ylihintaisia) mutta en haluaisi odottaa sitä paria viikkoa mitä noilla pienillä verkkokaupoilla ja postilla kestää sellainen toimittaa.
Kommentit (28)
Mitä ihmettä? Sen ku askartelet itse ja saat tarrasi heti.
Jos sä kerrostalossa asut, niin siihenhän käy mikä tahansa itse kirjoitettu lappu.
Eri asia sitten, jos sulla on postilaatikko vesisateessa.
Zinc
En halua askarrella itse, eikö tosiaan mistään saa suoraan haettua? Ilmaiseksi tai maksusta, aivan sama. Ja "ei ilmaisjakelua" olisi varmaan parempi, hsy:llä pelkkä "ei mainoksia" ja toimitus kestää sen pari viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
En halua askarrella itse, eikö tosiaan mistään saa suoraan haettua? Ilmaiseksi tai maksusta, aivan sama. Ja "ei ilmaisjakelua" olisi varmaan parempi, hsy:llä pelkkä "ei mainoksia" ja toimitus kestää sen pari viikkoa.
Toki saa. Suutarista.
Zinccis
Saat vaikka metallista teetettynä, mutta maksaahan ne ..
Zinc
Jossain halppis liikkeessä olen myös jotain tarroja nähnyt vuosia sitten.
Niistä voi kokeilla katsella, mutta saatavuus voi olla, että milloin missäkin sattuu.
Suutarista saa vaikka minkälaista tekstiä ja lappua, jos ei muuten, niin vaikka irto kirjaimina.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ei mainoksia -tarralla ovessa ei ole tullut mitään ilmaisjakelua.
https://www.sitra.fi/caset/kylla-kiitos-oikealle-postille/
jos oisit kuukkeloinu kunnolla niin oisit löytäny
Esim. Ruohonjuuresta saa kassalta ottaa ostosten yhteydessä.
Printtaa netistä mieleinen lappu ja laita sinitarralla oveen. Jos on ulkona, niin liimaa vähän isomman kontaktimuovin alle se lappu.
Naapurilla on ihan vaan maalarinteipin pala, johon on itse kirjoittanut "ei mainoksia" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saa. Suutarista.
Zinccis
Tarrojakin? En mitään kylttiä kaipaa, en asentamista ja vaikka olen valmis maksamaan niin en kyltin hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mainoksia -tarralla ovessa ei ole tullut mitään ilmaisjakelua.
Yleensähän se taitaa riittää mutta jotkut jaksaa erotella muun ilmaisjakelun ja sit täytyisi hankkia uusi tarra. :D
dsgfhhjkl kirjoitti:
https://www.sitra.fi/caset/kylla-kiitos-oikealle-postille/
jos oisit kuukkeloinu kunnolla niin oisit löytäny
Kiitos, mutta jos ymmärtäisit lukemasi et tuota tarjoaisi.
Uusavuton. Toki voit tilata hienon kyltin tai tarran. Saman asian ajaa kuitenkin väli- tai kokoaikaisesti mikä tahansa paperinpala.
Niitä sai jostain netistä tilattu ihan ilmaiseksi. Sellainen on omassa postilaatikossa liimattuna.