Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten salkkarien katselu

Vierailija
06.02.2020 |

Katsooko teillä lapset salkkareita? Meillä tokaluokkalainen 8v tahtoisi katsoa.. Mä mielelläni kieltäisin toisinaan rankkojen aiheiden vuoksi. Ylisuojeleva vai realistisesti suhtautuva äiti? 😅

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei katso 8-vuotias.

Vierailija
2/4 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain alkaa katsoa silloin kun olin 8v, eli silloin kun salkkarit alkoi. :D

En koe, että sarjassa olisi koskaan ollut mitään kauhean pelottavaa, Miian aivokasvain ehkä poikkeuksena. 

Voithan katsoa lapsen kanssa ja jos aihe karkaa vähän turhan raa'aksi tms. niin kanavan vaihto hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on lisäksi tuon ikäiselle sopimatonta seksuaalista sisältöä. Tälläkin viikolla oli tuollainen jakso. Välillä on siis myös k-12-jaksoja. Jaksojen ikäraja ja sisältömerkinnät siis vaihtelevat jokaisen jakson kohdalla. Joukossa on toki myös s-jaksoja, mutta se ei suinkaan tarkoita, että oikeasti olisivat pienille lapsille sopivia. Aloittajan kannattaa lukea sarjaa käsittelevää keskustelua, josta saa käsitystä sarjasta.

Vierailija
4/4 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain alkaa katsoa silloin kun olin 8v, eli silloin kun salkkarit alkoi. :D

En koe, että sarjassa olisi koskaan ollut mitään kauhean pelottavaa, Miian aivokasvain ehkä poikkeuksena. 

Voithan katsoa lapsen kanssa ja jos aihe karkaa vähän turhan raa'aksi tms. niin kanavan vaihto hetkeksi.

Salkkarit olikin alussa harmiton perheohjelma. Nyt se on jotain ihan muuta.