Lasten salkkarien katselu
Katsooko teillä lapset salkkareita? Meillä tokaluokkalainen 8v tahtoisi katsoa.. Mä mielelläni kieltäisin toisinaan rankkojen aiheiden vuoksi. Ylisuojeleva vai realistisesti suhtautuva äiti? 😅
Kommentit (4)
Mä sain alkaa katsoa silloin kun olin 8v, eli silloin kun salkkarit alkoi. :D
En koe, että sarjassa olisi koskaan ollut mitään kauhean pelottavaa, Miian aivokasvain ehkä poikkeuksena.
Voithan katsoa lapsen kanssa ja jos aihe karkaa vähän turhan raa'aksi tms. niin kanavan vaihto hetkeksi.
Välillä on lisäksi tuon ikäiselle sopimatonta seksuaalista sisältöä. Tälläkin viikolla oli tuollainen jakso. Välillä on siis myös k-12-jaksoja. Jaksojen ikäraja ja sisältömerkinnät siis vaihtelevat jokaisen jakson kohdalla. Joukossa on toki myös s-jaksoja, mutta se ei suinkaan tarkoita, että oikeasti olisivat pienille lapsille sopivia. Aloittajan kannattaa lukea sarjaa käsittelevää keskustelua, josta saa käsitystä sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain alkaa katsoa silloin kun olin 8v, eli silloin kun salkkarit alkoi. :D
En koe, että sarjassa olisi koskaan ollut mitään kauhean pelottavaa, Miian aivokasvain ehkä poikkeuksena.
Voithan katsoa lapsen kanssa ja jos aihe karkaa vähän turhan raa'aksi tms. niin kanavan vaihto hetkeksi.
Salkkarit olikin alussa harmiton perheohjelma. Nyt se on jotain ihan muuta.
Juu ei katso 8-vuotias.