Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät käy koko perheen kera lomailemassa. Mies sen sijaan käy aina jossain muutaman päivän reissussa...

Vierailija
22.06.2006 |

Ennen tuollaiset yksinreissaamiset eivät minua vaivanneet lainkaan. Mutta nyt on kaksi lasta. Lasten kanssa olemme aina kotona. Miehen mielestä ei ole hänen " velvollisuus" käyttää meitä lomalla. Jos haluan johonkin, sanoo vain, että senkus otat lapset ja menet.... Ja tällä hetkellä suoraan sanottuna v....taa! Taaperon ja vauvan kanssa kun ei ole yksin niin helppoa matkustella...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole varaa. Mies tekee ulkomaan matkoja, minä olen kotona. Joskus harvoin käydään jossain parin päivän sukulointireissulla, mutta edellisestäkin on jo aikaa. Alkukesästä mies oli yhden lapsemme kanssa ulkomaan matkalla.

Vierailija
2/3 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kavereitten kanssa samalla tavalla ja joskus käyn lastenkin kanssa tai yhden/kahden lapsen kanssa riippuen siitä mihin menemme. Meillä on niin erilaiset kiinnostuksen kohteet, ettemme oikein viihdy toistemme valitsemissa lomakohteissa. Pari kertaa vuodessa olemme kuitenkin yrittäneet tehdä kompromissin, jotta lapset saisivat kokemusta yhdessä matkustamisestakin, yleensä ne lomat liittyvät sitten jotenkin liikuntaan - vaeltamista, tennisleiriä, laskettelua.

Ota vain lapset mukaan ja vaikkapa joku läheinen ystävä seuraksi, jotta saat apua lasten kanssa ja itsellesi matkaseuraa. Lasten kanssa matkustaminen on erittäin palkitsevaa. Anna ukkosi kärsiä omasta asenteestaan, äläkä missään nimessä otakaan häntä nauttimaan teidän seurastanne nauttiessanne lomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee sitten jossain vaiheessa myöskin miesporukalla johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme