Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tee töissä mitään muuta kuin ne asiat, jotka on kirjattu sopimukseen ja nekin tulkitse suppeasti

Vierailija
06.02.2020 |

Työnimike: assistentti, asiakassuhteet
Työnkuva: asiakastilien hoitaminen ja vastaaminen asiakkuuksista ja palveluiden koordinoimisesta yhdessä asiakkaan kanssa. Tiedonkeruu ja raportointi.

Tuo tarkoittaa sitä, että luen sähköpostit, jotka tulee asiakkailta ja laitan ne edelleen projektitiimeille, jotka sitten tekee ne hommat. Samalla pyydän tiimiä ilmoittaan tunnit ja taksat laskutukseen. Ilmoitan sähköpostilla asiakkaalle kun homma on valmis ellei projektitiimi oo jo tehnyt sitä, et pyytäkää joku projektityyppi kertoon mitä pitäis tehdä. Laitan meilin laskutukseen, jos ne ei oo ite tajunneet laskuttaa.
Mulla on noin 14-15 asiakkuutta ja päivän työt on tehty puolessa tunnissa. Palkka 3800€ kk.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So..?

Vierailija
2/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So..?

?????? Niin mitä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaikissa rooleissa tehnyt aktiivisesti kaikenlaista ja se on myös huomattu ja kannattanut. Olin juurikin projektiassistentti, mutta tein laajasti kaikkea mitä tehdä piti tai tarvittiin. Kun YT:t tulivat, kaksi muuta assaria sai lähteä ja minusta tehtiin projektipäällikkö.

Sitä siis yritän sanoa, että kannattaa tehdä hyvää työtä vaikka ei olisi pakko.

Vierailija
4/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä kokee sopimuksien noudattamisen kovin vaikeaksi.

Ensin sovitaan jotain ja sitten yritetään tehdä paljon enemmän.

Se on yleensä kallista ja typerää.

Osa taas tekee kuten aloittaja,  minimoidaan oma tekeminen ja ei välitetä asiakkaan todellisista tarpeista.

Se on yleensä kallista ja typerää.

Vierailija
5/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei

Vierailija
6/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kukaan ei sinulle muita työtehtäviä anna niin mikä tässä on ongelma?

Vierailija
7/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha haaaa sun pitäis vastata palveluiden myynnistä ja koordinoinnista asiakaspinnassa mut sä ootat et joku laittaa sulle tilauksen sähköpostilla ja lähetät sen edelleen jollekin tiimille?!?! Miten pösilö voi nainen olla?!?0

Vierailija
8/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä on vähän ongelma se, et esimies väittää et mun pitäis tehdä enemmän. En vaan ymmärrä mitä sen pitäis olla?

Ap

Vierailija
9/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä on vähän ongelma se, et esimies väittää et mun pitäis tehdä enemmän. En vaan ymmärrä mitä sen pitäis olla?

Ap

Siis esimieshän sanoo et pitäis järjestää asiakastapaamisia, käydä asiakkaiden luona ja päivittää ja koordinoida sitä sun tätä. En ymmärrä miks pitäis kun kaikki hoituu meilillä tai watsapil. Ja mähän en ala mitään spämmää kyl ne asiakkaat laittaa meilii jos haluu/ tarvii jotain. Ap

Vierailija
10/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/11 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaikissa rooleissa tehnyt aktiivisesti kaikenlaista ja se on myös huomattu ja kannattanut. Olin juurikin projektiassistentti, mutta tein laajasti kaikkea mitä tehdä piti tai tarvittiin. Kun YT:t tulivat, kaksi muuta assaria sai lähteä ja minusta tehtiin projektipäällikkö.

Sitä siis yritän sanoa, että kannattaa tehdä hyvää työtä vaikka ei olisi pakko.

Tää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi