Jouni Hynynen sanoo totuuden vain elämää-paska-ohjelmasta!!!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9108c4f4-f70b-4fc9-8be6-194c84…
Joulukuussa Kotiteollisuus-yhtyeestä tutun Jouni Hynysen nimi nousi otsikoihin, kun hänen väitettiin olevan mukana tulevalla Vain elämää -kaudella. Hynynen joutui kommentoimaan huhua ja kiisti sen. Totuusperää huhussa oli kuitenkin hieman. Hynynen nimittäin kertoi, että häntä oli kosiskeltu suosikkiohjelmaan, hän oli harkinnut, mutta kieltäytyi siitä lopulta.
Nyt hän katuu, sitä, että sanoi edes tuon verran.
– En olisi kommentoinut asiaa, jos olisin tiennyt, että ihmiset palaavat aina siihen, Hynynen kertoi Iltalehden IL-TV:n Sensuroimaton Päivärinta -ohjelmassa.
Susanne Päivärinnan haastattelussa rokkari avaa laajasti ne syyt, miksi jätti väliin ohjelman, joka on antanut monien artistien uralle nostetta.
"Ei kiinnosta"
– Se formaatti ei vain kiinnosta minua, hän sanoo ja kertoo miten vieraaksi kokee ohjelmassa näytetyn tilanteen, missä muusikot istuvat saman pöydän ääressä.
– Kaikki ovat niin auki ja niin iloisia. Koko ajan on hyvä meininki ja pihviä edessä, ja välillä vähän musaa.
– Nykyaikana muusikot ovat ehkä tuollaisia. Itse olen niin sulkeutunut jätkä. En pystyisi menemään tuolla tavalla ilakoimaan ihmisten kanssa. En ilakoi tuntemattomien kanssa edes festareiden ja keikkapaikkojen bäkkäreillä.
Ohjelman luonteeseen kuuluu, että muusikot vuodattavat omaa elämäänsä ja itkevät omille ja toistensa tarinoille.
– Se pelotti minua eniten, että jos minäkin rupean siellä itkemään.
Hynysen Vain elämää -kritiikki nousi ensimmäisen kerran otsikoihin vuonna 2013, jolloin hän teilasi sen blogikirjoituksessaan.
"Vain elämää -ohjelman tuotantoyhtiö väittää tekevänsä ”iloista laatuviihdettä”. Tuossa väitteessä ei mene kuin kolme asiaa pieleen. Iloinen, laatu ja viihde. Meillä Karjalassa tajutaan, että kyllä paska on paskaa, vaikka sitä kutsutaankin iloiseksi laatuviihteeksi", Hynynen sivalsi tuolloin.
–..................vaikka täyttä paskaa se Hynysenkin "musiikki" on mutta totuuutta tuo puhuu, itsekin josksu yrittänyt katsoa sitä itkua ja tekopirteetä hetkutusta
Kommentit (22)
Vai oisko jutellut Jokisen Veskun kanssa. Niinhän se Jokinenkin taipui kun Toni Wirtanen "puhejudoili" Jokista.
Istun minäkin typerissä palavereissa viikottain, koska laskut on maksettava. Eipä tuo muusikon työ muusta työstä eroa.