Huomenta! Taas alkoi miehen marinalla tämäkin aamu t. Ammattivalittaja
Ei ollut saanut nukuttua, kun kättä särki. Vissiin rannekanavajuttu. Minunko vika se on, että hänen työnsä on liian raskasta? Miksi heti aamulla mua tuollaisilla asioilla vaivaa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko harkita vaikkapa eroa, kun on niin hemmetin raskasta tuo teidän elämä. Miten kukaan jaksaa tuollaista kauhukuvien täyttämää epäelämää?
Olemme vuosien aikana lukeneet 427:stä eroharkinnasta, joihin on liittynyt suurensuuria suunnitelmia ja aikomuksia.
Erotessahan miehen tilanne helpottuisi. Joutuisi maksamaan puolet minulle. Ap
Taas lähti mies töihin ja lapsi kouluun. Mua vaan itkettää kun tämä elämä on aina tällaista, näin raskasta. Tekisi mieli vaan mennä nukkumaan, mutta pakkohan se on torppa lämmittää, käydä suihkussa, vastata asiakkaitten puheluihin ja laittaa ruokaa. Ei tällainen, näin raskas elämä ole kyllä mistään kotoisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikkapa menisit töihin?
Miten sinne mennään, kun kukaan ei huoli työntekijäksi? Ap
Voisko tämän käyttäjän bannata pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tämän käyttäjän bannata pysyvästi.
Miksi?
Onko tämä äitihullun sivupersoona vai nerokas Jonne 13 v.?
Vierailija kirjoitti:
Taas lähti mies töihin ja lapsi kouluun. Mua vaan itkettää kun tämä elämä on aina tällaista, näin raskasta. Tekisi mieli vaan mennä nukkumaan, mutta pakkohan se on torppa lämmittää, käydä suihkussa, vastata asiakkaitten puheluihin ja laittaa ruokaa. Ei tällainen, näin raskas elämä ole kyllä mistään kotoisin. Ap
Ei kovin raskaalta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin raskaalta kuulosta.
Kyllä se raskaaksi tulee, kuunnella jatkuvasti marinaa sairauksista ja välillä siirrellä töitä, kun mies ei pysty niitä tekemään. Kun heti aamusta kuuntelet vuodesta toiseen, mikä on pielessä, mikä särkee yms. Ap
Trollihan tämä on eikä mitään muuta. Kukaan ei ole noin yksinkertainen että jaksaa vuodesta toiseen jauhaa samaa 💩 tekemättä asialle mitään. Ap on trolli, tai itseasiassa noita on monta, ketkä trollaa samalla nimimerkillä.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä on eikä mitään muuta. Kukaan ei ole noin yksinkertainen että jaksaa vuodesta toiseen jauhaa samaa 💩 tekemättä asialle mitään. Ap on trolli, tai itseasiassa noita on monta, ketkä trollaa samalla nimimerkillä.
En ole trolli, minä joka olen alkuperäinen Ammattivalittaja. Olen ihan valitettavasti olemassa ja elämäni vain sattuu näin paskaa olemaan. Ap
Eikö sitten kenelläkään muulla ole näin paskaa elämää? Ap
Mieti nyt huomista hauskan pitoa äläkä synkistele taas. Huomenna lähdet baanalle.
Ai?
Jos mun miehellä on joku paikka kipeänä niin hieron ja annan särkylääkettä ja koitan saada sen lepäämään.
Jos on nukkunut yöllä huonosti niin koitan olla herättämättä omilla aamutoimillani.
Herranjestas jos toisen pelkkä olemassaolo vtuttaa jo heti kun saa silmänsä auki niin eroa :S
Vierailija kirjoitti:
Monilla on ihan oikeita ongelmia, mutta eivät niitä joka päivä itke. Ryhdistäydy nyt hyvä ihminen. Ei tarvitse vastata tähän, poistun tästä pahan mielen ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Exä aloitti elämän kiroamisen ja valittamisen heti aamusta kanssa. Oli mahdotonta olla itse hyvällä tuulella kun toinen listaa sitä mikä vtuttaa tänään ja mikä kaikki on pers eestä.
Nykyinen pomppaa ylös, toteaa hymyillen "huomenta kulta" ja ollaan lähekkäin kahvikuppiemme kanssa ennen kun tarvitsee lähteä päivän touhuihin. Ihan kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä aloitti elämän kiroamisen ja valittamisen heti aamusta kanssa. Oli mahdotonta olla itse hyvällä tuulella kun toinen listaa sitä mikä vtuttaa tänään ja mikä kaikki on pers eestä.
Nykyinen pomppaa ylös, toteaa hymyillen "huomenta kulta" ja ollaan lähekkäin kahvikuppiemme kanssa ennen kun tarvitsee lähteä päivän touhuihin. Ihan kiva :)
Joo, tuo on tosi kurjaa. Mies laittoi äsken taas niin kurjan watsup viestin mulle, mutta kai mä olen tämän kaiken paskan ansainnut. Ap
Tappelen sen kanssa jo tänään, kun en enää tällaista jaksa. Ap