Ovistesti ja ovuloimaton kierto?!?
Osaisiko joku kokeneempi kertoa, taikka olisko jolla kulla kokemusta?Tuleeko ovistestiin mitään testiviirua missään kierron vaiheessa jos ovulaatiota ei tapahdukkaan? Kotitesti.fi:n liuskatestejä olen käyttänyt usean kierron ajan (yk 10 menossa). Kerran olen saanut kontrolliviivaa vahvemman viivan. Mulla on mielestäni aika voimakkaatkin oviskivut ja oireet useimmissa kierroissa. Olen tikutellut, mutta usein lopettanut testauksen kun viiru edeltävänä päivänä ollut tummahko ja ovisoireet olleet voimakkaat. Tärpin uupuessa olen alkanut pohtia josko en sittenkään ovuloi ollenkaan?! :(
Kiitos jos joku jaksaa vastata :) Tässä alkaa näillä yrityskierroilla miettiä kaikkea mahdollista.
Tärppionnea kovasti kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heips!
Mulla ainakin tulee kierron alkupuolella joskus tosi harvoin tyhjä testi, useimmiten haalea selvä viiva. Sitten muuttuu vahvaksi plussaksi, jota jatkuu muutaman päivän ja sitten "tipahtaa" takaisin kontrollia heikommaksi mutta selväksi viivaksi. Ja tiedän etten ole noissa kierroissa tosiaankaan ovuloinut, koska ei tule menkkoja ja raskaustestitkin näyttää negaa.
Mulla on PCO, joka aiheuttaa varmaan noi testihäröt, sulla voi olla jostain ihan yksilöllisestä muusta kyse. Varmista asiat ihmeessä lääkärillä, jos huolettaa!
Tsemppiä myös teidän yritykseen! :)