Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomioitko sinä yläasteella yksin seisoskelevat kilttipojat?

Vierailija
05.02.2020 |

Niin, miten se meni? :(

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit, oikeasti kiltit pojat eivät seisoskelleet yksin. Meillä näitä yksin seisovia oli yksi asperger ja yksi mutisti.

Vierailija
2/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toivoivat, etten olisi huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit, oikeasti kiltit pojat eivät seisoskelleet yksin. Meillä näitä yksin seisovia oli yksi asperger ja yksi mutisti.

Juuri näin.

Vierailija
4/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jankkaat?

Vierailija
5/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut sellaisia. 

Vierailija
6/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, heitin sitä sitten lumipallolla päähän.

Vierailija
7/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olin se yksin seisova kilttityttö, valitettavasti.

Vierailija
8/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, heitin sitä sitten lumipallolla päähän.

Eli olit se koulukiusaaja, hyi!

Vierailija
9/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut jonkun huomioida. Yksi näistä kilttipojista tienaa nyt noin 10 miljoonaa € vuodessa.

Vierailija
10/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitka yksinseisoskelevat kilttipojat?  Meidan koulussa (ylaasteella 2000-luvun alussa)  heilla oli omat kaveriporukat ja "suosituilla" omansa.   Suositut olivat naita jotka mekastivat ja molysivat,  kavivat tupakalla laheisessa metsassa ja eraan rakennuksen pihalla,  pitivat "cooleja" kotibileita viikonloppuisin joihin epasuosituilla ei ollut asiaa ja tama tehtiin hyvin selvaksi.  Pukeutumistyyli oli ajan mukaista,  pojilla loysat hiphop- farkut,  huppareita ja jotain.  Monella oli joku mauton tribaalitatuointi.

Itse olin ihastunut eraaseen lestadiolaiseen joka oli hiljainen,  tyylikas ja hyva koulussa.  Kuitenkin totuus on se etta seka suositut etta hiljaiset pojat halusivat suositut tytot.  Ei tassa kellaan muulla ollut mitaan jakoa.  

Vierailija
11/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua heiteltiin kivillä päähän. En ehtinyt huomioida.

Vierailija
12/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koulumme "kiltti poika" käski minun tappaa itseni, olinhan ruma lehmä :D

Vierailija
13/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteillä pojilla oli kavereita ja kaikki jutteli niille. Ei tarvinut seistä yksin. Yksin seisoskelija oli joku selvästi mielenterveysongelmainen eikä koskaan vastannut mitään, naureskeli vaan yksikseen.

Vierailija
14/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustin kilttiä poikaa jota kovikset kiusasivat, myöhemmin pyysin hänet parikseni vanhojen tansseihin. Meidän luokka oli matikkapainotteinen ja kilttejä poikia oli enemmistö. Mielestäni meillä oli hyvä yhteishenki ja me tytöt toki juteltiin poikien kanssa. Niiden kanssa ei ehkä tullut niin juteltua, jotka tuijottivat seinää eivätkä koskaan puhuneet mitään, mutta ei heitäkään kiusattu.

Opiskeluaikana tapailin kilttejä matematiikan, fysiikan, tietotekniikan, paperikoneteknologian ym. opiskelijoita. Tulin toteamaan, että kaikki heistä eivät ole kilttejä. Seurustelin pitkään syrjäytyneen, tietokonepeleihin pahoin addiktoituneen, erittäin kiltin miehen kanssa. Suhde oli pakko lopettaa, koska halusimme elämältämme kovin eri asioita.

Puolisoni on erittäin kiltti insinööri. Hän kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä.

Mitä oikein ajat takaa? Kiltit tytöt tykkäävät kilteistä pojista, pahat tytöt pahoista pojista. Kilttien keskenään muodostamat parisuhteet ovat keskimäärin onnellisempia.

Sosiaalisten tilanteiden pelko, autismi ja hikikomori-hommat eivät ole sama asia kuin kiltteys. Ulkonäkö ei kerro kiltteydestä mitään. Toki hyvännäköiset ihmiset helposti ajautuvat käyttämään ulkonäköään hyväkseen ja satuttavat samalla muita, mutta rumakin voi olla ilkeä.

Vierailija
15/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustin kilttiä poikaa jota kovikset kiusasivat, myöhemmin pyysin hänet parikseni vanhojen tansseihin. Meidän luokka oli matikkapainotteinen ja kilttejä poikia oli enemmistö. Mielestäni meillä oli hyvä yhteishenki ja me tytöt toki juteltiin poikien kanssa. Niiden kanssa ei ehkä tullut niin juteltua, jotka tuijottivat seinää eivätkä koskaan puhuneet mitään, mutta ei heitäkään kiusattu.

Opiskeluaikana tapailin kilttejä matematiikan, fysiikan, tietotekniikan, paperikoneteknologian ym. opiskelijoita. Tulin toteamaan, että kaikki heistä eivät ole kilttejä. Seurustelin pitkään syrjäytyneen, tietokonepeleihin pahoin addiktoituneen, erittäin kiltin miehen kanssa. Suhde oli pakko lopettaa, koska halusimme elämältämme kovin eri asioita.

Puolisoni on erittäin kiltti insinööri. Hän kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä.

Mitä oikein ajat takaa? Kiltit tytöt tykkäävät kilteistä pojista, pahat tytöt pahoista pojista. Kilttien keskenään muodostamat parisuhteet ovat keskimäärin onnellisempia.

Sosiaalisten tilanteiden pelko, autismi ja hikikomori-hommat eivät ole sama asia kuin kiltteys. Ulkonäkö ei kerro kiltteydestä mitään. Toki hyvännäköiset ihmiset helposti ajautuvat käyttämään ulkonäköään hyväkseen ja satuttavat samalla muita, mutta rumakin voi olla ilkeä.

Kuitenkin hikikomori voi olla kiltti. Sinä kuulostat kiltitltä.

Vierailija
16/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioinut, koska ne alkoivat itkeä tai juoksivat karkuun kun yritin lähestyä niitä. En halunnut pelotella ketään.

Vierailija
17/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haluavat olla suosittujen kavereita ja kukaan ei tietenkään halua olla epäsuositun kaveri,.

Vierailija
18/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioin ja juttelin heille. Olin itse ulospäinsuuntautunut. Tuli hyvä mieli kun eräs heistä kyseli kuulumisia 30 v jälkeen. Ainakin joskus olen onnistunut olemaan kiva.

Vierailija
19/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioinut, koska yritin vain selvitä koulupäivistä romahtamatta. Minua kiusattiin rajusti, ja kotona oli omat ongelmansa.

Niin ja jos olisin mennyt juttelemaan jollekin "kilttipojalle", se olisi varmaan juossut karkuun. Olin nimittäin poikien mielestä "pizzanaama" ja "se karsee muija". 

Vierailija
20/36 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan omalla luokalla ei tällaisia yksin seisojia ollut. Ei tytöissä eikä pojissa. 

Rinnakkaisluokista en tiedä, kun en suurinta osaa heistä tuntenut. Veikkaan että jos heitä oli, he viettivät aikaansa kirjastossa tai tietokoneluokassa, joissa molemmissa oli niin paljon porukkaa ettei mitenkään voinut tietää onko joku yksin vai ei.