Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaaan pyytänyt koskaan treffeille siten että hei pimu, lähes ottaaan juomakisa? Katotaan kumpi timppuu ekana.

Vierailija
05.02.2020 |

?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla haaveet

Vierailija
2/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistaakseni. Voihan olla että on humalassa haastanut mut mukaansa, mutta mulla menee muisti juodessa joten välttelen vahvaa viinaa ja vähän viiniäkin.

Vierailija
4/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole kukaan koskaan noin pyytänyt. En olisi lähtenyt. Ehkä joku alan nainen voisi innostua?

Vierailija
5/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku alkaisi nyt minulle noin höpöttämään, niin sanoisin vain, että juo keskenäsi juoppo tai etsi kilpailuusi joku suttura sillan alta.

Join nuorena paljon ja ne viina määrät olivat jo todella isot, mutta kyllästyin siihen puuhaan joskus 21 vuotiaana. Sen jälkeen en ole paljon kuppia nostanut, eikä kiinnostakaan. Harrastukseni ovat paljon fiksummat ja dokut saavat väistyä.

Vierailija
6/6 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku alkaisi nyt minulle noin höpöttämään, niin sanoisin vain, että juo keskenäsi juoppo tai etsi kilpailuusi joku suttura sillan alta.

Join nuorena paljon ja ne viina määrät olivat jo todella isot, mutta kyllästyin siihen puuhaan joskus 21 vuotiaana. Sen jälkeen en ole paljon kuppia nostanut, eikä kiinnostakaan. Harrastukseni ovat paljon fiksummat ja dokut saavat väistyä.

Dokun ketaleeet saaa väistyä sekä sääli ja nokun ukot tuleee kuvioihin ja saavat kaulimesta syyystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi