Onko teitä käytetty seksuaalisesti hyväksi ?
Kommentit (26)
On. Suomalainen mies. En tehnyt ilmoitusta, koska olin lapsi ja pelkäsin. Toinen kerta jatkoilla aikuisena kun olin sammunut. Silloinkin suomalainen mies. Muuta en kerro koska tää vaikuttaa jonkun aloittamalta joka haluaa sairasta run kkumatskua. T. N
Paras ystäväni. Olimme 8-vuotiaita.. molemmat naispuolisia. Jouduin tilanteisiin tahtomattani. En vain ymmärtänyt yhtään mitä tapahtui. Nyt jälkikäteen oksettaa. Jätti minuun syvät jäljet. Luulen että hänen perheessään oli sairaita hyväksikäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala-asteella harrastettiin deittilinjalle soittelua koulun jälkeen kaverin kanssa. Naiset sai soittaa ilmaiseksi. Olimme 8-10-vuotiaita. Useampi mies olisi maksanut meille linja-autoliput paikkakunnalleen. Sairasta.
Kotikadulla oli yksi runkkari vaanimassa välillä koulun jälkeen roskiksien luona meitä pikkutyttöjä. Huuteli meille yksin kulkeville tytöille, että saatte 50 markkaa, jos tulette tänne.
Kerran menin miehen lähelle, ajattelin, helppoa rahaa. En muista mitä mies näytti, mutta nainen naapurista sattui paikalle ja sanoi soittavansa poliisit, jos vielä näkee miehen siinä.
Nämä ovat yksi monista tapauksista. Surullista, mutta totta.Kerroitteko siellä deittilinjalla ikänne? Minusta tuollainen kusettaminen on myöskin väärin.
Joo ei. Eiköhän jokainen aikuinen mies erota kikattavat pikkutytöt aikuisesta naisesta.
No yleensä juu, mutta kuuntele joskus ihmisiä kaupungilla. Monesti tulee vastaan aikuisia naisia jotka kimittävät ja kikattavat kuin pikkutytöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheessämme 90 luvulla Isäpuoli hoiti rangaistukset ja ne olivat melkoisen kovia, onkivapaa tai sähkökaapelia takapuoleen ja jaloille, että pikkuhousut vereentyivät muutaman päivän jälkeenkin.
Äiti usein määräsi rangaistukset ja vielä usein tarkisti jäljet ja päätti riittääkö vai annetaanko lisää.Murrosiässä selvisin tilanteesta ensin tyydyttämällä isäpuolen suulla, myöhemmin olimme yhdynnässä muissakin yhteyksissä.
Näin jatkui vuoden verran.Tämä loppui kun äitini aavisti jotain ja mainitsi epäilyistään. Olin silloin 16.
Olen vaiennut asiasta koko ikäni, en ole kertonut miehelleni.
Perheeseemme ei lasten kuritus kuulu.N.31
Asuitko Lapissa, tai missäpäin? Oli yleistä lestadiolaisoperheissä tuo touhu vielä 2000 luvulla.
Ei koskaan. Lapsuuskotini ei ollut kristillinen. Hyvä ystäväni on kotoisin erittäin kristillisestä kodista, hänen isänsä oli puhuja, nyt edesmennyt. Olimme kumpikin todella järkyttyneitä kun asia tuli ilmi.
Ihme yleistyksiä.
Tunnen vain yhden tapauksen- siis selvisi, mutta Etelä - Suomesta. En tunne hyväksikäyttäjää henk.kohtaisesti. Oikea kristitty suojelee lapsia henkeen ja vereen. Hyväksikäyttäjän uskonasiat eivät ole millään tolalla.
Vierailija kirjoitti:
On. Suomalainen mies. En tehnyt ilmoitusta, koska olin lapsi ja pelkäsin. Toinen kerta jatkoilla aikuisena kun olin sammunut. Silloinkin suomalainen mies. Muuta en kerro koska tää vaikuttaa jonkun aloittamalta joka haluaa sairasta run kkumatskua. T. N
Kokeile mustaa. Josko sekin tekisi. Sulla on agenda kuten muillakin mustien..
Hyi olkoon. Oletkohan ihan normaali? Tuo vaikeneminenkin on ihan hassua ja säälittävää. Varmaan suutut ainakin, jos sitä epäillään tai kysytään. Moni on ihan sairaalloisen läskikin, jolle on tehty noin.