Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko tahdonvoimalla päättää olla rakastumatta..

Vierailija
04.02.2020 |

..jos kuitenkin on lähes päivittäin tekemisissä ihmisen kanssa jonka kanssa kemiat kohtaavat, huumorintaju ja kiinnostuksen kohteet ovat samat jne. kaikki ns. natsaa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Minä olin ihan hirveän ihastunut yhteen mieheen n. 10 v. sitten. Tunne oli hyvin voimakas ja ihminen mielessä ainakin 40 kertaa päivässä ja yölläkin vuosien ajan. Tunne tuli lähes pakkomielteeksi ja sitten vain päätin, että en ajattele häntä enää. Sain joksikin aikaa pahoja vieroitusoireita ja kävin pohjalla. En tuntenut mitään muuta kuin ahdistusta pariin vuoteen, mutta sitten elämä kuitenkin voitti ja nyt voin ihan hyvin. Minulla oli vahva tunne tästä ihmisestä, että jutussa ei olisi käynyt hyvin. Ei ollut perheihminen tämä, eikä sitoutujatyyppiä. Siksi rimpuilin hänestä eroon.

22/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki. Ihastumista on vaikea välttää, mutta ei voi rakastua, jos ei oikeasti tunne toista työn ulkopuolelta ja jos ei päätä tuntea työn ulkopuolella niin asia on sillä selvä.

Muutenhan kukaan ei olisi uskollisesti pitkässä liitossa, koska niitä ihastuksen kohteita tulee useita elämän aikana kaikille.

Noin minäkin ajattelen. Ihastumisia saattaa tulla, mutta rakastuminen on syvempää ja edellyttää henkilökohtaista tuntemista. Eli ap:n kysymykseen: voi päättää, ettei anna mahdollisuutta itselleen rakastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kommenteista :) kuten sanottu, kenenkään taholta ei ole pettämisestä kyse, terv. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi