Unohdanko suosiolla deittijutut?
Ihmetellen olen mm. tätäkin palstaa lukenut, kun jotkut naiset sanovat että ekoilla treffeillä eivät koskaan mene sänkyyn. Itse en voisi vielä pitkään aikaan, vaan pitäisi oppia tuntemaan ihmistä paremmin.
Olisiko parempi siis, etten edes liittyisi mihinkään tinderiin tai muille deittipalstoille? Odotanko vain ja toivon, josko se minulle tarkoitettu mies tulisi vastaan tosielämässä... Haluaisin kuitenkin parisuhteen.
Kommentit (13)
Mitä olen käynyt deiteillä yksikään mies ei ole ehdottanut seksiä treffeillä. Kaikki on halunnut tavata uudestaan, joten kyse ei ole siitäkään, ettei minusta olisi kiinnostuttu. Nykyisen miesystäväni tapasin netin kautta ja ihan rauhassa tutustuttiin ennen seksiä.
Suosittelen, niin minäkin olen tehnyt ja olen onnellisempi kuin ikinä ennen.
Netissä on jos jonkinlaista eri deittailijatyyppiä. Osa haluaa sopia pikapikaa seksitreffit eikä sen jälkeen pidetä yhteyttä enää ikinä, toiset haluavat aidosti kohdata ihmisen nettiprofiilin takana.
Jos haluat kokeilla vaikkapa Tinderiä, voit kirjoittaa esittelytekstiin että "etsin parisuhdetta, en yhden illan juttuja" tai "tutustutaan ihan rauhassa ennen kuin ryhdytään sänkyhommiin". Siellä monella lukee jotakin sen suuntaista. Näin vältyt kätevästi niiltä pikapimpsan vonkaajilta.
Tinderissä on myös ihan mukavia, fiksuja ihmisiä, ja siellä ehkä joku on tuskaillut ihan samojen asioiden kanssa kuin sinä kun on profiilia sinne väsännyt. Ties vaikka tienne kohtaisivat.
Kannattaa tavata mies tosielämässä ja unohtaa nettideittailu. Käytkö ikinä baareissa, ravintoloissa, tapahtumissa, harrastuksissa, joissa voisi tavata miehiä?
Nettideittailu on nopeatahtista ja tosi helppoa eikä siinä oikeastaan joudu vastuuseen mistään, ja suurin osa ihmisistä hakee siitä jännitystä elämään tai testaa omaa viehätysvoimaansa. Aina voi tulla joku parempi vastaan ja ihmiset on kuin pelinappuloita. Aito yhteys puuttuu.
Mutta onneksi on niitäkin, joita ei tinderöinti kiinnosta.
On miehiä jotka ovat valmiita tapailemaan pitkään ilman seksiä. Olen mies ja en itse ole valmis seksiin ennen kuin luotan naiseen ja seurustellaan tosissaan.
Tinderin lisäksi on monia muitakin vaihtoehtoja. Jos teet deittiprofiilin, ilmoitat siinä selvästi että haluat edetä rauhallisesti. Kaikki eivät lue kuin sen että olet nainen ja ikäsi, eli saat luultavasti myös ei toivottuja viestejä, mutta varmaan myös asiallisia ja fiksuja viestejä.
Ehkä ei kannata vain odottaa ja toivoa, voit tehdä itsekin aloitteita miehille siellä toisielämässä.
Ihan samalla tavalla myös tosielämässä tavattu mies voi olla sellainen, jolla on kova kiire sänkyyn. Ei rajoitu pelkkään Tinderiin nämä tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tavata mies tosielämässä ja unohtaa nettideittailu. Käytkö ikinä baareissa, ravintoloissa, tapahtumissa, harrastuksissa, joissa voisi tavata miehiä?
Nettideittailu on nopeatahtista ja tosi helppoa eikä siinä oikeastaan joudu vastuuseen mistään, ja suurin osa ihmisistä hakee siitä jännitystä elämään tai testaa omaa viehätysvoimaansa. Aina voi tulla joku parempi vastaan ja ihmiset on kuin pelinappuloita. Aito yhteys puuttuu.
Mutta onneksi on niitäkin, joita ei tinderöinti kiinnosta.
Enempi sieltä baarista niitä baarissa roikkuvia bile-hileitä löytyy. Omituinen käsitys nettideittailusta sinulla. Ihan tavallisia ihmisiä minä ainakin olen sitä kautta tavannut. Juu, ja hyvän parisuhteen nettideitin avulla olen löytänyt.
c346 kirjoitti:
Netissä on jos jonkinlaista eri deittailijatyyppiä. Osa haluaa sopia pikapikaa seksitreffit eikä sen jälkeen pidetä yhteyttä enää ikinä, toiset haluavat aidosti kohdata ihmisen nettiprofiilin takana.
Jos haluat kokeilla vaikkapa Tinderiä, voit kirjoittaa esittelytekstiin että "etsin parisuhdetta, en yhden illan juttuja" tai "tutustutaan ihan rauhassa ennen kuin ryhdytään sänkyhommiin". Siellä monella lukee jotakin sen suuntaista. Näin vältyt kätevästi niiltä pikapimpsan vonkaajilta.
Tinderissä on myös ihan mukavia, fiksuja ihmisiä, ja siellä ehkä joku on tuskaillut ihan samojen asioiden kanssa kuin sinä kun on profiilia sinne väsännyt. Ties vaikka tienne kohtaisivat.
Olisikin noin helppoa. Mutta ei välttämättä välty, ikävä kyllä. Noin kirjoittamalla saattaa vaan innostaa niitä seksinvonkaajia kokeilemaan onneaan.
Vierailija kirjoitti:
c346 kirjoitti:
Olisikin noin helppoa. Mutta ei välttämättä välty, ikävä kyllä. Noin kirjoittamalla saattaa vaan innostaa niitä seksinvonkaajia kokeilemaan onneaan.
Mitä sitten? Seksinvonkaajaan voi törmätä missä tahansa. Netissa tai Tinderissä sellaiset tyypit on yhdellä napin painalluksella poistettu ikuisiksi ajoiksi.
up