Mielipahaa mökkiostosta. Ilmasto ihminen.
Ostin pitkään haaveilemani mökin. Vaatimaton, sähköt ainoa mukavuus. Kerroin tästä töissä kahvitunnilla. Ensin mua onniteltiin mutta sitten yksi työkaveri alkoi syyttää että olen ilmaston pilaaja.
Ajomatka bensa-autolla, puulämmitys ja lähdeveden käyttö arvosteltiin kärkevästi.
Tuntuu että ihana ostos olikin maailman suurin synti.
Kommentit (16)
Kateelliset vinkuvat. Kahvihuoneessa ja mammapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu enää hankkii kesämökin vuonna 2020? Mökin omistaminen on katoavaa kansanperinnettä.
Aika moni haluu betonista pois.
Suomalaiset on kuule mökkikansaa. Tosin toiset tykkää omistaa purjeveneen. Mun lapsuudessa vanhemmilla oli vene muttei mökkiä. Mökkeilyyn tutustuin exäni kautta. Ihania muistoja mökkielämästä. En vaihtaisi päivääkään pois. Haaveilen että joskus omistaisin itsekin mökin. Saa olla vaatimaton torppa.
Jätä tuo ilmastovouhottaja omaan arvoonsa. Ehdottomasti kannattaa näpäyttää, jos tulee mahdollisuus.
Oma valinta mitä teet rahoillasi. Olihan Ville Niinistö just Kuubassa ja lainasin sitä. Suomalaisten pitäisi ymmärtää että meitä on vain 5,5milj
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu enää hankkii kesämökin vuonna 2020? Mökin omistaminen on katoavaa kansanperinnettä.
Kun matkustamisesta tuli kuolemansynti, niin aika älyttömän monikin. Ja onhan se kivempaa kuin kerrostalokuutiossa odottaa psykoosia kesällä.
Anna sen vouhkata. Voihan se aidosti ajatellakin noin, mutta miksi sinä annat sen ajatusten häiritä elämääsi?
Ostitko mökin itsellesi vai työkavereillesi?
Mikä oli hänen mielestään vikana lähdeveden käyttämisessä?
Höpö höpö. Vastaat vain että näin on Suomessa aina tehty ja kansanperinnettä pitää vaalia. Ja että oletpahan senkin ajan poissa lentelemästä kaukolomille.
Toivottavasti tällä työkaverilla ei sitten ole autoa, koiraa, jälkikasvua, ei matkustele, syö vain kotimaista ei kasvihuoneessa kasvatettua kasvisruokaa jne. Muuten ei ole mikään sanomaan.
Onnea uudesta mökistä! Keskity vaan siihen, kuinka mukavaa sinulla on siellä sitten kesällä. Työkaverisi on vaan kateellinen, raukkaparka.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on kunnon hihhuli joten ilmastotekoinaan ei lennä eikä tule autolla töihin. Muuten ihan ok. Luulee lähdeveden saastuvan ja haluaa suojella luontoa.
Ikävää vain kun haukkui minut kuin olisin maailman pahin saastuttaja.
Muista sitten kertoa arvostelijalle mielipiteesi, kun hän on innoissaan lähdössä etelän lomalle tai tilailee lentolippuja työmatkalle. Pidät oikein antaumukselliset palopuheet hiilijalanjäljestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on kunnon hihhuli joten ilmastotekoinaan ei lennä eikä tule autolla töihin. Muuten ihan ok. Luulee lähdeveden saastuvan ja haluaa suojella luontoa.
Ikävää vain kun haukkui minut kuin olisin maailman pahin saastuttaja.
Hän on varmasti itse haaveillut vastaavasta paikasta maalla, jotta voisi hehkuttaa, miten ympäristöystävällisesti lomailee. Nyt ehdit ensin. Happamia, sanoi kettu...