Nuorekas anoppi väitti että vauvaa oli luultu hänen omakseen
Anoppi yli 50-v., omasta mielestään vaikuttaa kai 38-42-vuotiaalta... XD
Jotenkin surullista vaikka aluksi naurattikin.
Kommentit (28)
Voihan sitä arvuutella onko lasta kuljettamassa äiti vai isoäiti, mutta aina se joka lapsen kanssa on liikkeellä ei, yllätys vaan, ole hänelle edes sukua..
Hah ja minukta vielä 52 v kyseltiin olenko raskaana, kun joskus seisoin selkä notkolla ja maha (ei röllykkä) vähän pullotti.
En nyt oikein ymmärrä, mitä surullista tässä on?
Kuvitteletko todella, että anoppi on keksinyt jutun?
Kyllä minäkin ensimmäisenä oletan, että kyse on äidistä, jos näyttää 50-vuotiaalta, koska todella moni 40-vuotias näyttää 50-vuotiaalta varsinkin valvottuaan öitä. Ja 40-vuotias voi olla vauvan äiti.
Minusta sinä kuulostat surulliselta tapaukselta. Anoppisi on varmaan upea kypsä nainen, joka on kertonut sinulle hauskan sattumuksen, jonka on unohtanut jo. Sinä puolestaan edelleen mietit sitä ja kirjoittelet siitä tänne jonkin alitajuisen kaunan vallassa.
Mulla on vauva ja olen 47-vuotias. Enkä todellakaan nuorekkaan näköinen, ainakaan tässä vauvavuoden unettomuudessa. Varmasti joku nuorekas 50+ anoppi olisi vakuuttavampi tuoreena äitinä kuin minä. Ei jaksa minua vaivata. 😃
Tuttu tuli mummiksi 39 vuotiaana. On nyt 40v ja voisi vielä (muutaman vuoden jopa!) saada vauvan jolloin hänen oma lapsi olisi lapsenlasta nuorempi. Toisaalta toinen nainen voi saada vauvan hyvinkin nuorena. Oletetaan, että suvussa on moni saanut nuorena lapsia, silloin teoriassa päälle 50v voi olla jo isomummi. Tuossa iässä ihmisten ulkonäöt vaihtelee paljon, tyyli yms. vaikuttaa myös. Nämä huomioiden 50v naista voi luulla yhtä hyvin isomummiksi tai äidiksi. Eli, ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Miksi ap sun mielestä tilanne on surullinen?
Vierailija kirjoitti:
No voihan 50-vuotiasta hyvin säilynyttä luullakin nelikymppiseksi äidiksi ihan hyvin.
Tämä nyt menee tällaiseksi anoppijutuksi, mutta tartunpa syöttiin kun näitä ketjuja kokoajan tulee. Oma anoppini on siis lähempänä 70v kuin 60v ja näyttää ikäseltään. Esikoistyttäreni omaa samanväriset hiukset kuin isänsä ja anoppini. Oikein kauniit hiukset ovat, ei häiritse minua. Tyttäreni omaa paljon myös minun näköä, mutta ymmärrettästi monet kehuvat isänsä näköiseksi kun on samat värit kuin isällään.
Kun tyttömme oli reilu puolivuotias ja menimme yhdessä anopin kanssa syömään, oli anoppi laittanut itsensä täyteen tällinkiin ja valinnut todella nuorekkaan vaatteet. Kiinnitin huomiota tähän, sillä habitus poikkesi kovasti anopin normaalista tyylistä, ja ravintola oli lounaspaikka, ei siis mikään kunnon ravintola. Joka kerta kun joku hymyili tai jutteli tytöllemme niin anoppi hymyili ja jutteli takaisin ennen kuin itse kerkesin edes suutani avata. Kertoi lapsen iät, kuulumiset ja kaikki. Sitten kun aloimme tehdä lähtöä anoppi sanoi minulle, huomasitko kun monet luulivat minua Liinun äidiksi, kun olemme niin saman näköisiä!
Ja ei, nuorekkaista vaatteista huolimatta anoppi ei näyttänyt 30v nuoremmalta kuin onkaan.
Ai kauhee, vaikka jokseenkin tragikoomista. Anoppisi oli selvästi lähtenyt syömään sillä toiveella, että häntä luultaisiin lapsen äidiksi.
Mielestäni ihan siedettävän rajoissa olevaa inhimillisyyttä, jos halusi vain kokea olevansa hetken nuorempi kuin onkaan. Sitten jos anoppisi on näitä mummoja, jotka kyynärpäällä työntää äidin pois vauvan tieltä, ja vastaa isommalle lapselle "täällä" kun he huutavat äitiä, niin menee kyllä enemmän säälittäväksi touhuksi kuin sympaattiseksi.
Itse tulin mummoksi 33 vuotiaana ja lapsenlapsi sai lapsensa syksyllä 16 vuotiaana. Muutaman kerran nyt on käynyt kun 49 vuotiaana olen ulkoiluttanut lapsenlapsen lasta on minua luultu äidiksi. Toisaalta olen nuorekas ja pukeudun räväkästi.
Äitiäni on hänen ollessaan 57-v luultu silloin 2-v poikani äidiksi. Olin itsekin paikalla, en tiedä miksi minus silloin luultiin. Minua on kuitenkin ainakin kerran luultu lasteni isosiskoksi. Olin 30, kun esikoinen syntyi. Ihmisten ikää nyt voi olla vaikea arvioida oikein.