Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko sinä kaunis ysin tai kympin nainen jolla on tavismies?

Vierailija
04.02.2020 |

Siis sellainen joka ei vastaa omaa tasoasi. Miksi olet hänen kanssaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa.

Ruma oon uusi musta.

Vierailija
22/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mielestä olen häntä korkeammalla tasolla. Minusta taas hän on minua tasokkaampi. Taidamme siis olla samalla tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän kun näkisi, että tällä mt-palstalla olisi 8-10 nainen tuhlaamassa aikaa. Ps. Selena Gomes ja Vicktorian enkelit ovat 9-10 ei tule koskaan vastaan Helsingissä näitä. Tästä palstasta puhumattakaan.

Joo, mutta halusin nyt trollata ja tuoda esille kaikki narsistit. Tällä palstalla kun nyt joka toinen nainen on oman sanomansa mukaan täyskymppi.

T ap

Minusta on täysin normaalia, että ihminen on omasta mielestään täyskymppi. Se on osoitus siitä, että on hyvä itsetunto ja tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on. Vain urpot trollit kuvittelevat, että nainen voi olla kaunis vain jos on alusvaatemalli tms. 

Aijaa, sekö on normaalia olla narsisti. Eikä päässä ollenkaan sitten leikkaa vaikka vientiä löytyy vaan valomerkin jälkeen ja irakilaisten keskuudessa...

Vierailija
24/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset ovat kauniita

Ja kaikki suomalaiset miehet ovat ________

Komeita niin kuin kaikki muunkin kansalaisuuden omaavat miehet. 

Vierailija
25/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päivän kun näkisi, että tällä mt-palstalla olisi 8-10 nainen tuhlaamassa aikaa. Ps. Selena Gomes ja Vicktorian enkelit ovat 9-10 ei tule koskaan vastaan Helsingissä näitä. Tästä palstasta puhumattakaan.

Joo, mutta halusin nyt trollata ja tuoda esille kaikki narsistit. Tällä palstalla kun nyt joka toinen nainen on oman sanomansa mukaan täyskymppi.

T ap

Minusta on täysin normaalia, että ihminen on omasta mielestään täyskymppi. Se on osoitus siitä, että on hyvä itsetunto ja tyytyväinen itseensä juuri sellaisena kuin on. Vain urpot trollit kuvittelevat, että nainen voi olla kaunis vain jos on alusvaatemalli tms. 

Aijaa, sekö on normaalia olla narsisti. Eikä päässä ollenkaan sitten leikkaa vaikka vientiä löytyy vaan valomerkin jälkeen ja irakilaisten keskuudessa...

Et näy tietävän, mitä tarkoittaa narsisti, joten tätä keskustelua on turha jatkaa. 

Vierailija
26/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen nämä tasomäärittelyt ongelmallisina siksi, että minusta ne, joita yleensä pidetään 9-10 tasoisina naisina/miehinä, eivät ole omasta mielestäni suinkaan sellaisia, eivätkä herätä minussa kiinnostusta (olen siis biseksuaali, siks puhun sekä naisista että miehistä). Ja ne ominaisuudet taas, mitä itse pidän kiehtovina, seksikkäinä ja puoleensavetävinä, tulevat harvemmin mainituksi noissa tasokeskusteluissa. Tai esim. ulkonäöllisesti minua ei vedä seksuaalisesti puoleensa sellaiset naiset/miehet, joiden kuulemma pitäisi olla "kaikkien mielestä" kympin tasoisia. Ei minua tosin sellainen ihan taviskaan kiinnosta.

Vierailija
27/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen nämä tasomäärittelyt ongelmallisina siksi, että minusta ne, joita yleensä pidetään 9-10 tasoisina naisina/miehinä, eivät ole omasta mielestäni suinkaan sellaisia, eivätkä herätä minussa kiinnostusta (olen siis biseksuaali, siks puhun sekä naisista että miehistä). Ja ne ominaisuudet taas, mitä itse pidän kiehtovina, seksikkäinä ja puoleensavetävinä, tulevat harvemmin mainituksi noissa tasokeskusteluissa. Tai esim. ulkonäöllisesti minua ei vedä seksuaalisesti puoleensa sellaiset naiset/miehet, joiden kuulemma pitäisi olla "kaikkien mielestä" kympin tasoisia. Ei minua tosin sellainen ihan taviskaan kiinnosta.

Kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä, että nais/miesmaku on yksilöllistä eikä ole olemassa mitään kaikenkattavia kriteerejä, kuka on minkäkin arvoinen. Ylipäätään naurettavaa luokitella ihmisiä ulkonäön perusteella. 

Vierailija
28/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän