Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En uskalla deittailla atooppisen ihon takia, koska pelkään sen ällöttävän miehiä. Vaikka haluaisin uskoa + 40 miesten olevan immuuneja pelkään totuuden olevan toinen

Vierailija
04.02.2020 |

Nytkin kainalossa ihottumaa, josta valuu jotain.. perse täynnä kuivia punaisia läikkiä ja sormista kuorituu nahka.
Rapsuttelen itseäni jatkuvasti, seksikin saattaa kaatua siihen että raavin antaumuksella polvitaivetta.
Nuorempana kävin valohoidossa mikä oli todella tehokasta, mutta sitä ei enää anneta. Määrätään vain rasvoja.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon rasvojen sijaan.

T. atoopikko since -77

Vierailija
2/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. atoopikko since -77

En ole syönyt leipää, makaronia  tms viljatuotteita vuoteen, kahvinkin juon mustana mutta paskat siitä apua on vaikka aina hehkutetaan että "jätät kuule viljat ja maitotuotteet pois niin ihosi on ihan uusi ". 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on vegaani  ja lisäksi karppaa mutta vaikka hänellä on superterveellinen ruokavalio isältä peritty atopia vain roihuaa. Ainoa asia joka auttaa on auringonvalo.

Vierailija
4/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvitset lähetteen valohoitoon. Yritä hankkia se yksityiseltä puolelta.

Vierailija
5/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. atoopikko since -77

En ole syönyt leipää, makaronia  tms viljatuotteita vuoteen, kahvinkin juon mustana mutta paskat siitä apua on vaikka aina hehkutetaan että "jätät kuule viljat ja maitotuotteet pois niin ihosi on ihan uusi ". 

Ap

Hehkutinko kyseistä ruokavaliota?

Vierailija
6/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista. Itselläni on aina ollut atooppinen iho enkä ole kyllä sen antanut hidastaa yhtään mitään. Ei ole koskaan kukaan sanonut että ällöttää saati kieltäytynyt esim. seksistä tuon takia. 

Vierailija
7/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosi vaikea atopia ollut 50 vuotta. Nytkin iho on päästä varpaisiin rikki, mustelmilla ja vuotaa kudosnestettä. Auringon vaikutus on lyhytaikainen.

Mutta...löysin kyllä miehen vuosi sitten. Hän tykkää mua rasvailla eikä yhtään yrjötä mun ihoni kunto :)  Eikä noi edellisetkään  miehet mun ihoa ole kauhistelleet. Olen kuitenkin iloinen ja positiivinen nainen, kaippa iho on mennyt taka-alalle kun ovat tykänneet musta ihmisenä.

Vierailija
8/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa Fucicort kaikkiin läikkiin, myös kudosnestettä vuotaviin. Häviää ja paranee parissa päivässä. Ei ole ukko valitellut.

Vierailija
9/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on vegaani  ja lisäksi karppaa mutta vaikka hänellä on superterveellinen ruokavalio isältä peritty atopia vain roihuaa. Ainoa asia joka auttaa on auringonvalo.

No vegaaniruoka ei kyllä ole mikään terveellinen.  Saati, että olis superterveellinen =)

Vierailija
10/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniruokavalio pahentaa suolisto- ja iho-oireita.

Minua auttaa viljaton ja siemenöljytön ruokavalio. Alkavan ihottuman hoidan vahvalla suolavedellä.

Tuttuni, myös atoopikko, välttää tiettyjä lisäaineita pilkuntarkasti.

Valitettavasti ruokavaliota joutuu itse etsimään.

Tunnen myös atoopikon, joka on allerginen lähes kaikkien perusvoiteiden säilöntäaineille.

Vierailija
11/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopian takia torjutuksi tuleminen on vain mahdollisuus. Jos jätät sen mahdollisuuden käyttämättä, vaihdat sen varmuuteen.

Vierailija
12/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi mennä solariumiin tai ostaa uv-lamppuja?

Zinc

Vierailija
13/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietipä, miksi ihmeessä edes haluaisit miehen, joka pitää sinua vastenmielisenä? Mitä siitä suhteesta saisit?

Toisaalta, luuletko miehiä niin täydellisiksi, että heillä on oikeus "vaatia" jotain? Kukaan ei ole täydellinen, eikä yksikään oikea rakkaussuhde taatusti perustu täydelliseen ihoon. Hyvä luoja...

Sinä ansaitset onnea ja rakkautta siinä missä muutkin. Kukaan ei ansaitse tyhjää narsistia, jolta puuttuu kyky rakastaa.

Ihosi on sinulle tekosyy, jonka taakse piiloudut. Kuten joillekin lyhyys tai nenä tai rinnat tai pieni muna. Tekosyitä.

Vierailija
14/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi mennä solariumiin tai ostaa uv-lamppuja?

Zinc

Ei niitä lamppuja myydä kotikäyttöön vaan pitää mennä valohoitoon.

Vierailija
15/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jollekin este, toiselle ei mikään ongelma. Ihmisiä on moneen junaan ja tuskin kaikki sinullekaan kelpaisi.

Vierailija
16/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. atoopikko since -77

Sori vaan mutta atopiaa esiintyy monilla erityyppisistä ruokavalioista riippumatta. Taikausko ei ap:ta pelasta.

Suosittelen häntä hakemaan lähete sinne valohoitoon kun se kerran auttaa. 

Vierailija
17/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla myös lähes 40.v vaikea atooppinen ihottuma johtui yhdestä lisäaineesta. Eikä ainoastaan ruoassa, kosmetiikassa käytetään sitä myös ja hänen täytyy vältellä niissä sitä sisältäviä myös.

Vierailija
18/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. atoopikko since -77

Sori vaan mutta atopiaa esiintyy monilla erityyppisistä ruokavalioista riippumatta. Taikausko ei ap:ta pelasta.

Suosittelen häntä hakemaan lähete sinne valohoitoon kun se kerran auttaa. 

Alapeukuttaminen ei muuta faktaa ettei atopia katoa ruokavaliolla, vaan on autoimmuuni sairaus joka ei yhdestä lisäaineesta alunperinkaan johdu. Ottakaa selvää. Jos on allerginen voi allergeeni pahentaa atopiaa se ettei sitä allergeenia nauti ei poista sitä atopiaa. jos asia oilisi pelkkä ruokavalio olisi tämäkin ratkottu jo aikoja sitten näin ei aikuisten oikeasti kuitenkaan ole. Saa sitä uskoa että jeesus auttaa totuus kuitenkin on toinen. 

Vierailija
19/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä sanoa että ei ole minulle naisen atooppinen iho ongelma. Rohkeasti vaan, vaikka ymmärrän että asia vaikuttaa itsevarmuuteen.

Vierailija
20/53 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan pelkää vaan lähesty rohkeasti. Suurelle osalle miehistä on varmasti kynnyskysymys mutta on joukossa helmiäkin.