Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 000€, 30 000€, 50 000€, mitä tekisitte kullakin summalla, jos saisit sellaisen?

Vierailija
04.02.2020 |

Aamun ekako?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki 90 000 menisi sijoituksiin, jonka jälkeen voisin elellä loppuelämäni tuilla+ osinkotuotoilla. En tarvitsisi paljoa tukien lisäksi haluamaani elintasoon

Pitäisiköhän laskea uudestaan. Paljonko ajattelit tahkota osinkoja noin mitättömällä sijoituksella?

Vierailija
22/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Perheen kanssa lomareissuun

2. teettäisin meidän yläkerran remontin loppuun jollain firmalla (nyt tehdään itse osissa vähän kerrallaan)

3. Se remontti loppuun ja loput säästöön seuraavaa kohdetta (kellarin yleiset tilat sekä sauna ja pesuhuone) varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäisin säästöön, pistäisin säästöön ja pistäisin säästöön.

Kohta alkaa sijoittajien hullut päivät, kun persauksille selviää, että vain idiootti sijoittaa velkarahalla.

Mitä iloa niistä siellä säästössä on? Ajattelitko viedä hautaan mukana?

24/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nykyisessä tilanteessani näin:

10 000 € -> kodinkoneita

30 000 € -> asuntoauto

50 000 € -> asuntoauto ja harrastehuoneeseen muutma soitin ja mitoilla kuntoilupenkki

Vierailija
25/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Maksan kohta asuntolainani pois. Sitten iskee velattoman sietämätön keveys.

Vierailija
26/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kaikki summat menisi sijoituksiin. Arki rullaa palkkatuloilla ja asuntolainan lyhennykset myös. Sijoituksia haalin paikkaamaan pieneksi jäävää eläkettä, olen ollut liian paljon poissa työelämästä. 

Vierailija
27/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on. Maksan kohta asuntolainani pois. Sitten iskee velattoman sietämätön keveys.

Kuinka paljon sinulla on kuukausierä? Me on maksettu vaihtelevasti 800-1000€/kk ja tuo nyt ei ole niin suuri summa, että sen poisjäämisestä seuraisi joku sietämätön keveys. Vähän lisää käyttörahaa, muttei mitään mullistavaa muutosta.

Vierailija
28/28 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusummat menisi tilille. 50 te:lla saattaisin suunnitella jotain parannusta asumisoloihin. No pienemmistäkin voisi lohkaista vähän johonkin pikkulomaan tai remppaan. En osaa tuhlata suuria summia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi