Tekisi mieli katkaista välit veljeeni
Tästä tulee todennäköisesti hyvin epämääräinen vuodatus, mutta kerron kuitenkin, ehkä jollain on samanlaisia kokemuksia.
Veljelläni todettu aikuisiän ADHD muutama vuosi sitten, ilmenee mm. niin että on jatkuvasti rahaongelmissa, en edes tiedä paljonko on ulosotossa, yhdessä työpaikassa pysyy 1-2 kuukautta, lainailee jatkuvasti rahaa yhdeltä jos toiselta, voitte arvata maksaako takaisin, minkäänlaista elämänhallintaa ei ole mutta jatkuvasti suuria suunnitelmia ja projekteja tulossa. Kavereitakaan ei oikein ole, mikä ei ole ihme kun käytöstään katsoo. Hän jättää ilmeisesti lääkkeitä syömättä, mikä pahentaa tilannetta.
Sen lisäksi olen varma, että on myös patologinen valehtelija. Valehtelee KAIKESTA. Mihinkään ei voi luottaa mitä sanoo, oli se pieni tai iso asia. En tiedä uskooko näitä itse, mutta vaikuttaa että uskoo. Liioittelee myös erittäin rajusti.
Asutaan samalla paikkakunnalla ja hän ottaa yhteyttä lähes päivittäin. Pyytää minulta tai mieheltäni rahaa, tunkee kylään (syömään) kun rahaa ei ole, horisee näitä täysin päättömiä juttujaan ja lainailee milloin autoa, milloin vierashuonetta. Meiltä on myös kadonnut tavaraa hänen ollessa kylässä. Olen aivan loppu tähän pelleilyyn. Mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (2)
Ei kai se mitään lainaa josset(te) anna? Muuten kyse on kyllä varastamisesta. Eikä hänen pitäisi päästä jääkaappiakaan tyhjentämään, ellette itse sitä mahdollista. Eli olisikohan aika laittaa rajat myös omalle käytökselle ja lopettaa se lainailu ja tarjoilu. Siitä se lähtee.
Katkaise välit