Oletko joskus halunnut kertoa jollekin jostain asiasta, mutta vaikenit koska epäilit ettei sinua uskottaisi?
Kommentit (20)
Olen kohdannut pahan energiamuodossa, se tuli kokeilemaan saisiko minusta otetta. En ole uskova, hihhuli, sekaisin, yliherkkä, erityisherkkä tms. vaan jalat maassa realisti joka ei usko mihinkään yliluonnolliseen.
Mutta tiedän kokeneeni niin poikkeuksellisen tilanteen että se oli totta.
Ei pysty eikä voi kertoa muille. En itsekään ehkä uskoisi jos joku kertoisi minulle kohdanneensa abstraktin pahan energian.
Sitä että isoveli käytti minua lapsena seksuaalisesti hyväksi muutamia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohdannut pahan energiamuodossa, se tuli kokeilemaan saisiko minusta otetta. En ole uskova, hihhuli, sekaisin, yliherkkä, erityisherkkä tms. vaan jalat maassa realisti joka ei usko mihinkään yliluonnolliseen.
Ei pysty eikä voi kertoa muille. En itsekään ehkä uskoisi jos joku kertoisi minulle kohdanneensa abstraktin pahan energian.
Kertoisitko lisää? Itsekin pari yliluonnollista kokemusta kokenut vuoden sisällä...
Olen ollut vuosia työttömänä enkä edes yritä kertoa kenellekään että oon niin stressaantunut että terveys romuna. Muutama muukin juttu siihen vaikuttanut, ei päihteet.
Eksä pani omaa äitiään. No en muutenkaan kertoisi vaikka uskottaisiin. Kun joku päivä vain saisin näkymän silmistä pois, mutta taitaa kulkea mukana hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut saman ja kertonut siitä yhdelle ihmiselle. Sain tuolta voimalta myös käskyn vahingoittaa erästä läsnä ollutta ihmistä, mutta vastustin käskyä, vaikka se tuntui pakottavalta. En ole koskaan ennen tuota tai sen jälkeen ollut harhainen, kuullut ääniä, käskyjä tmv. Pelottava kokemus.
Joo. Monta kertaa.
Tällä hetkellä haluaisin puhua oppilaitoksessani vallitsevasta opetuksen kehnosta tasosta, mutta kukaan ei varmasti kuuntele. En voi puhua asiasta, vaikka moni on kanssani samaa mieltä. Puhuminen ei hyödyttäisi mitään, koska kukaan ei yksinkertaisesti välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kannattaisi kertoa jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Eksä pani omaa äitiään. No en muutenkaan kertoisi vaikka uskottaisiin. Kun joku päivä vain saisin näkymän silmistä pois, mutta taitaa kulkea mukana hautaan asti.
Mikä ihmeen syy saa toimimaan noin?
Vierailija kirjoitti:
En tunne sinua mutta uskon sinua. Saisitko tästä rohkeutta kertoa asiasta jollekulle, vaikka ammattiauttajalle? Sinä tarvitset sen kokemuksen, että joku uskoo ja kuuntelee.
Tällä hetkellä en viitsi hirveästi puhua oireista mitä työpaikan huono sisäilma mulle aiheuttaa koska esimies on tehnyt selväksi että "mitään ongelmaa ei ole". Työterveyslääkäri ei ota mitään kantaa. Tiedän että pari työkaveria ainakin lisäkseni oireilee mutta kun toinen on puhunut asiasta hänen puheitaan vähäteltiin ja joku jopa naureskeli. Hiljakseen etsin uutta työpaikkaa ja toivon että sitä ennen en sairastu enempää...
Nämä nyt ei ole dramaattisia juttuja, mutta en kauheasti huutele siitä, että kun olen tavallaan "avannut" itseni hevosille, olen saanut niiltä aika hienoja tunnereaktioita takaisin. Ei tämä mitenkään ainutlaatuista ole, mutta eroaa ympäristöni poikki ja pinoon -hevostelusta aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty eikä voi kertoa muille. En itsekään ehkä uskoisi jos joku kertoisi minulle kohdanneensa abstraktin pahan energian.Olen kokenut saman ja kertonut siitä yhdelle ihmiselle. Sain tuolta voimalta myös käskyn vahingoittaa erästä läsnä ollutta ihmistä, mutta vastustin käskyä, vaikka se tuntui pakottavalta. En ole koskaan ennen tuota tai sen jälkeen ollut harhainen, kuullut ääniä, käskyjä tmv. Pelottava kokemus.
Hui, kuulostaa ihan kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Olen, en vaiennut, ei uskottu.
Sivuutin asian sitten pitkään itsekin, mutta olo oli lopulta niin mahdoton ja silmiinpistävä, että aloin hakea kuulluksi ja nähdyksi tulemista, jonkinlaista oikeutta & totuutta, ennen kaikkea itselleni, muulla tavoin. Ei tosin lisännyt hyvinvointia se, mutta esti sekoamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen syy saa toimimaan noin?
En tiedä. Mielenterveyttäni jopa epäiltiin, kun halusin erota varakkaasta, komeasta, fiksusta ja erittäin mukavasta miehestä.
Haluaisin kertoa että juon viinaa, mutta hartaana AA:laisena minua tuskin uskottaisiin...