Coronavirusketjujen hämärtynyt todellisuus
Availetteko noita virusketjuja?
Erehdyin sellaisen tänään avaamasn ja täytyy sanoa että mikä joukkopsykoosi täällä on menossa?
Ei voi olla aihe vapaan virallinen kanta tuo että hallitus ja lehdistö pimittää tietoa, me ollaan kaikki vastassa kuolla huomenna!?
Sanokaa että on täällä järkevääkin porukkaa!
Kommentit (48)
Nämä "Näin videon ja sen on oltava totta kun niin siinä sanottiin!!!"-tyypit on parhaita. :D
Muistatteko sika-influenssan 2009-2010?
Hysteerisesti rokotettiin ihmisiä, aivan turhaan. Seurauksena tuli narkolepsiaa sekä muita sivuvaikutuksia rokotetuille.
Koronavirus on ärhäkkä influenssa, samoin kuin sikainfluenssa oli. Siitä kyllä paranee hyvällä kotihoidolla ja sairaalahoito on mahdollista jos vointi on huono.
Olen vähän ihmeissäni miksi niin paljon Koronasta uutisoidaan. Voi olla että tämän tyyppiset jutut myy ja siksi uutisia tehdään. Ihmiset ostavat huolissaan Iltalehden seuratakseen onko tauti vaarallinen jne. Ja IL käärii voitot raflaavilla otsikoilla 😅
Ap kuuluu siihen naiiviin ihmisryhmään, joka uskoo sokeasti, että todennäköisyys viruksen Suomeen tuloon on lottovoiton luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä "Näin videon ja sen on oltava totta kun niin siinä sanottiin!!!"-tyypit on parhaita. :D
Se oli amerikkalaisissa uutisissa ja haastateltiin alan professoria.
Miksi tuollaista videota ei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
YouTube ei valehtele! :))
Eikä tarvitse edes itse nähdä sitä videoa, riittää kun tietää jonkun kaverin joka on nähnyt.
Pienitalomaalta kirjoitti:
Hysteerisesti rokotettiin ihmisiä, aivan turhaan. Seurauksena tuli narkolepsiaa sekä muita sivuvaikutuksia rokotetuille.
Koronavirus on ärhäkkä influenssa, samoin kuin sikainfluenssa oli. Siitä kyllä paranee hyvällä kotihoidolla ja sairaalahoito on mahdollista jos vointi on huono.
Olen vähän ihmeissäni miksi niin paljon Koronasta uutisoidaan. Voi olla että tämän tyyppiset jutut myy ja siksi uutisia tehdään. Ihmiset ostavat huolissaan Iltalehden seuratakseen onko tauti vaarallinen jne. Ja IL käärii voitot raflaavilla otsikoilla 😅
Tämä ei ole verrattavissa sikainfluenssaan.
Tämä ei ole edes influenssa. Sikainfluenssan takia ei missään suljettu mitään miljoonakaupunkeja. Ei kielletty lentokoneita laskeutumasta. Ei peruttu lentoyhteyksiä kokonaiseen maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse edes itse nähdä sitä videoa, riittää kun tietää jonkun kaverin joka on nähnyt.
Minä näin sen itse ja uskon kyllä.
Mutta missä linkki ruumispusseista? Ei kuulu ei näy. Taisikin olla tarua koko juttu.
Koronavirukseen on kuollut todistettavasti 305 ja parantuneita 346. On se paha.
On se paha jos hiv influenssa leviää ilmateitse ja on vaarallinen vain joillekin roduille. Kaikki kuolleet kiinalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap kuuluu siihen naiiviin ihmisryhmään, joka uskoo sokeasti, että todennäköisyys viruksen Suomeen tuloon on lottovoiton luokkaa.
Kun tuo lausuttiin ja sitten lapissa todettiin eka tartunta, lopetin uskomasta thl:ään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä linkki ruumispusseista? Ei kuulu ei näy. Taisikin olla tarua koko juttu.
Siitä en tiedä. Itse näin sen amerikkalisprofessorin haastattelun.
Ihminen muuttuu ääliöksi joukossa tapahtui sitä joukkokohtaamista livenä tai netissä. Se on jännä juttu. Osa taas meistä tyyty trollaamaan, koska trollaaminen on mahtava harrastus, jolla voi tutkia ihmisen reaktioita. Suurin osa ihmisistä on ihan järkeviä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole edes influenssa. Sikainfluenssan takia ei missään suljettu mitään miljoonakaupunkeja. Ei kielletty lentokoneita laskeutumasta. Ei peruttu lentoyhteyksiä kokonaiseen maahan.
Tämä on influenssa.
Vierailija kirjoitti:
On se paha jos hiv influenssa leviää ilmateitse ja on vaarallinen vain joillekin roduille. Kaikki kuolleet kiinalaisia.
En usko, että olisi rotukysymys, sillä geneettisesti roduilla ei ole niin paljon eroja, että tuollainen olisi mahdollista.
Tarttuu ensimmäisenä hoitohenkilökuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on influenssa.
Huomaan, että et ole ollenkaan perillä asioista.
Korona virukset ovat eri ryhmää kuin influenssavirukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näin sen itse ja uskon kyllä.
Niin minäkin uskon että sinä uskot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että olisi rotukysymys, sillä geneettisesti roduilla ei ole niin paljon eroja, että tuollainen olisi mahdollista.
Venäjä varautuu siihen, että heitä vastaan kehitellään biologista asetta.
Suomessa luullaan, että täällä on hyvä hoito, mutt se on mahdottomuus, jos potilaita lkaa olla yhtä tiheästi kuin Wuhanissa.