Kuinka kaukana asut siitä paikasta missä synnyit?
Kommentit (853)
Noin 4-5 kilometrin päässä, synnyin Naistenklinikka Töölössä ja asun Katajanokalla.
6km. Olen tosin asunut useamman vuoden n. 500km päässä
Noin 2 km. Olen asunut paljon kauempanakin.
Linnuntietä mitattuna 276,680 kilometriä.
Jos ajatellaan sitä sairaalaa missä synnyin, niin muutaman sadan metrin päässä. Kotipaikkakuntani oli kuitenkin muutaman kymmenen kilometrin päässä.
Noin 10 km Goole Mapsin mukaan, varmaan linnuntietä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Noin 4-5 kilometrin päässä, synnyin Naistenklinikka Töölössä ja asun Katajanokalla.
Onko siitä noin lyhyt matka Katajanokalle? No, voi siitä kyllä hyvin olla.
Googlemapsin mukaan kävelyreitti kotoani Kätilöopistolle on 7,8 km.
Noin 500 km. Ensin lähdin opiskelemaan muualle ja sen jälkeen muuttanut viidesti töiden takia paikkakunnalta toiselle. Asun Etelä-Suomessa hyvin vastentahtoisesti. Jos molemmat miehen kanssa saataisiin kotiseudulta töitä, sinne kääntyisi muuttoauton nokka, vaikka siitä on jo reilusti yli 20 vuotta, kun muutin sieltä seudulta pois.
16 km synnytyssairaalasta ja 19 km sen aikaisesta lapsuudenkodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnuntietä n. 1850 km.
Et kauemmas päässyt? Naurattaa retostajat, jotka on jääneet muutaman kilometrin päähän. Oikein maaliman matkaajia ..
Zink
Päässy? Ei ole ehkä halunnut? Minusta on upeata, että ihminen juurtuu kotipaikalleen. Itse tunnen ihmisen, joka asuu pienellä paikkakunnalla Varsinais-Suomessa. Hän oli lukioaikana vaihtarini Australiassa, opiskeli Tukholmassa ja muutaman kerran töissä Helsingissä. Nyt hän asuu syntymäkodistaan noin kilometrin päässä eikä halua enää mihinkään. Itsekin olen matkustellut paljon ja kuitenkin se kotipaikka on rakkain.
Reilut 400 kilsaa. Henkisesti vielä kauempana. Haaveilen joskus lähteväni ja jättäväni vain kaiken taakseni.