Naisen aloitusopas tinderiin ->
1. Mieluiten vain yksi epäselvä kasvokuva. Kroppa ei saa näkyä.
2. Esittelyteksti: joko emoji-rivistö tai ”kysymällä selviää”
3. Jos tulee osuma, niin et missään tapauksessa aloita keskustelua. Ja jos mies aloittaa fraaseilla ”moi” tai ”miten menee”, et todellakaan vastaa näille.
4. Jos mies sattuu onnistumaan lähestymisyrityksessä, niin keskustelua ei ole sinun tehtäväsi pitää yllä, lyhyitä ytimekkäitä vastauksia ja et kysy vastavuoroisesti mitään mieheltä.
Näillä vinkeillä pääsee jo pitkälle, olkaa hyvät!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mätchäät epäselvien kuvien ja emojirivien kanssa?
Melko harva nainen tuonne Tinderin profiiliin on viitsinyt kirjoittaa mitään. Varmaankin kun ei tarvitse.
M37
Eli ensin olet itse yksi niistä, jotka mahdollistavat sen, että tykkäyksiä tulee vaikka on vain epäselvä kuva ja rivi emojeita, ja sitten valitat siitä. Miten meni omasta mielestä?
Ei hän sanonut tykkäilevänsä tuollaisista profiileista.
Kyllä se hänen avauksestaankin kävi ilmi ja tuossa äsken hän myönsi, että tykkää niistä kun ei muunlaisiakaan löydä.
Mistä sinä tiedät, että ap on M37?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko harva nainen tuonne Tinderin profiiliin on viitsinyt kirjoittaa mitään. Varmaankin kun ei tarvitse.
M37
Eli ensin olet itse yksi niistä, jotka mahdollistavat sen, että tykkäyksiä tulee vaikka on vain epäselvä kuva ja rivi emojeita, ja sitten valitat siitä. Miten meni omasta mielestä?
No sitten siellä ei käytännössä voi antaa tykkäyksiä kenellekään. Suurimmalla osalla on kyllä ihan hyvät kuvat, mutta tekstiä profiilissa hyvin harvalla, siis muutankin kuin joku aforismi tai vastaava.
Mun tykkäysten antamisella tuskin on mitään merkitystä kun ne menee naisilla ö-mappiin.
M37
Minkä takia ruikutat tästä naisille? Naisilla tämä homma toimii koska te miehet olette niin pällejä. Miksi naiset muuttaisivat sitä mikä toimii? Ja miksi sinä et ulise miehille, että lopettakaa huomion antaminen paskoille profiileille? Missä viipyy miehet jotka osoittaa sanansa miehille? Miksi teillä miehillä ei ikinä ole mitään ongelmanratkaisukykyä joka edes potentiaalisesti voisi johtaa tuloksiin?
Varmaan ymmärrät ettei tuota saa muutettua mitenkään vaikka kaunis ajatus onkin. Käytännössä ihan mahdotonta niin kauan kun miehiä on enemmän sinkkuna kuin naisia. Kysyntä ja tarjonta.
M37
Mutta ajattelet, että kun riittävästi jankuttaa, niin naiset muuttavat käytöstään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
No sitten siellä ei käytännössä voi antaa tykkäyksiä kenellekään. Suurimmalla osalla on kyllä ihan hyvät kuvat, mutta tekstiä profiilissa hyvin harvalla, siis muutankin kuin joku aforismi tai vastaava.
Mun tykkäysten antamisella tuskin on mitään merkitystä kun ne menee naisilla ö-mappiin.
M37
Minkä takia ruikutat tästä naisille? Naisilla tämä homma toimii koska te miehet olette niin pällejä. Miksi naiset muuttaisivat sitä mikä toimii? Ja miksi sinä et ulise miehille, että lopettakaa huomion antaminen paskoille profiileille? Missä viipyy miehet jotka osoittaa sanansa miehille? Miksi teillä miehillä ei ikinä ole mitään ongelmanratkaisukykyä joka edes potentiaalisesti voisi johtaa tuloksiin?
Varmaan ymmärrät ettei tuota saa muutettua mitenkään vaikka kaunis ajatus onkin. Käytännössä ihan mahdotonta niin kauan kun miehiä on enemmän sinkkuna kuin naisia. Kysyntä ja tarjonta.
M37
Varmaan ymmärrät ettei naiset muuta myöskään mitään niin kauan kuin se heillä toimii. Eli aikaasi taas hukkaat ja ruokit sisäistä ruikuttajaasi, joka onkin naisten mielestä todella kiinnostava hahmo - not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
No jos siellä ei ole ketään, josta aidosti kiinnostuisit, niin silloin et anna tykkäyksiä. Miten tyhmä oikein olet? Minulle ei aikoinaan nettideiteissä olisi tullut mieleenkään antaa flirttiä tai laittaa viestiä muille kuin miehille, jotka aidosti herättivät kiinnostukseni. Heidän määränsä oli laskettavissa yhden käden sormilla, mutta ei heidän vähäisyytensä tehnyt niistä muista yhtään sen kiinnostavampia.
En tietääkseni sanonut, että tykkäilen kaikista jotka ei kiinnosta.
No kuitenkin sitä kiinnostavuutta on pitänyt arvioida niiden kuvien perusteella, kyllähän niistäkin monesti saa kuvan mitä harrastaa ja elämäntilanteesta ehkä muutenkin jos kuvia on useita. Yhdestä naamakuvasta nyt ei pysty mitään päätettelemään tietenkään.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Ei hän sanonut tykkäilevänsä tuollaisista profiileista.
Kyllä se hänen avauksestaankin kävi ilmi ja tuossa äsken hän myönsi, että tykkää niistä kun ei muunlaisiakaan löydä.
Mistä sinä tiedät, että ap on M37?
En ole Ap.
M37
1. Liity Tinderiin.
2. Vastaanota munankuvii.
3. Valitse kermat kakusta.
4. Onneksi olkoon pelasit juuri Tinderin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
Miksi niin monelle miehelle on ongelma, jos nainen sanoo arvioivansa miehen kiinnostavuuden ulkonäön perusteella?
No jos siellä ei ole ketään, josta aidosti kiinnostuisit, niin silloin et anna tykkäyksiä. Miten tyhmä oikein olet? Minulle ei aikoinaan nettideiteissä olisi tullut mieleenkään antaa flirttiä tai laittaa viestiä muille kuin miehille, jotka aidosti herättivät kiinnostukseni. Heidän määränsä oli laskettavissa yhden käden sormilla, mutta ei heidän vähäisyytensä tehnyt niistä muista yhtään sen kiinnostavampia.
En tietääkseni sanonut, että tykkäilen kaikista jotka ei kiinnosta.
No kuitenkin sitä kiinnostavuutta on pitänyt arvioida niiden kuvien perusteella, kyllähän niistäkin monesti saa kuvan mitä harrastaa ja elämäntilanteesta ehkä muutenkin jos kuvia on useita. Yhdestä naamakuvasta nyt ei pysty mitään päätettelemään tietenkään.
M37
Jos haluatte jotain muutosta miehet niin sävyä pitää muuttaa 180 astetta. Ei ketään kiinnosta tämmönen aggressiivinen ulina asenteella minulla on oikeus. Nätisti ja rakentavasti pyytämällä tulos on paljon parempi, mutta ette te ikisinkkuja olisikaan jos sellainen onnistuisi.
Tinderisti kirjoitti:
1. Liity Tinderiin.
2. Vastaanota munankuvii.
3. Valitse kermat kakusta.
4. Onneksi olkoon pelasit juuri Tinderin läpi.
Eikai tinderissä pysty lähettämään kuvia mätsille?
Profiilitekstin jätin olemattomaksi, koska en halunnut että kaikki miehet, myös ne joista en itse tykkää, saavat minusta ylimääräisiä tietoja. Kerron itsestäni vain niille, joiden kanssa tulee match, ja heillekin alkuun varauksella.
Yksi vartalokuva minulla oli mutta ei aloittajan mielestä varmaan tarpeeksi paljastava. Syy vähän sama kuin niukassa profiilitekstissä: en tykkää esitellä kroppaani kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Profiilitekstin jätin olemattomaksi, koska en halunnut että kaikki miehet, myös ne joista en itse tykkää, saavat minusta ylimääräisiä tietoja. Kerron itsestäni vain niille, joiden kanssa tulee match, ja heillekin alkuun varauksella.
Yksi vartalokuva minulla oli mutta ei aloittajan mielestä varmaan tarpeeksi paljastava. Syy vähän sama kuin niukassa profiilitekstissä: en tykkää esitellä kroppaani kaikille miehille.
Niin, ja aloittajan väitteitä nro 3 ja 4 eivät osuneet minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M37
M37
Mutta ajattelet, että kun riittävästi jankuttaa, niin naiset muuttavat käytöstään?
Vastasin alunperin tuohon viestiin siksi kun naiset ilmeisesti olettaa, että muut naiset olisivat niihin profiileihin kirjoittaneet, että se olisi vain miesten tapa tinderissä.
En usko, että asia muuttuu miksikään.
M37
Tinder yhyy tinder yhyy.
Mene pois sieltä Tinderistä, ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Eli miesten tykkäämisillä ei ole asiaan vaikutusta.
M37
Siihen profiilikuvaan voi oikeesti vähä panostaa. Krapula-aamukuvat, ajamaton parta ja takatukka silmillä-kuvat ynnä muut kilsan päästä otetut epäselvät kuvat tarkottaa, että et oo oikeesti ettimässä yhtään mitään. Typerin profiilikuva hauenpäästä. Löysin jo tasokasta seuraa muualta, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohje miehille:
1. Mieluiten vain yksi epäselvä kasvokuva. Kroppa ei saa näkyä. Muista aurinkolasit jotta olet salaperäisen seksikäs, ja kuvakulma alaviistosta koska naiset rakastavat sieraimia.
2. Esittelyteksti: joko emoji-rivistö tai ”kysymällä selviää”
3. Jos tulee osuma, niin älä missään nimessä näe liikaa vaivaa esim lukemalla naisen profiilia. Ytimekäs ”moi” tai ”miten menee" riittää, ja se on helppo copypasteta kaikille kerralla.
4. Jos nainen yrittää ylläpitää jotain keskustelua, muista että tämä on kuulustelutilaisuus. Palaa takaisin kysymyslistaasi, äläkä koskaan lipeä siitä vaikka nainen yrittäisi sivuraiteille.
5. Tavoitteenasi on sopia treffit, ei mennä niille! Näin toimii tosimies joka ei naisia tarvitse. Sovi treffit mutta katoa viimeistään pari tuntia niitä ennen. Älä koskaan ota enää yhteyttä, ja anna naisen poistaa match.
1. Useita kuvia, ei mitään aurinkolaseja yms tyhmyyksiä.
2. Profiilitekstiäkin on yritetty miettiä, harrastuksia, elämäntilannetta, mitä etsin
3-5. Ei ole päässyt testaamaan
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vartalokuva minulla oli mutta ei aloittajan mielestä varmaan tarpeeksi paljastava. Syy vähän sama kuin niukassa profiilitekstissä: en tykkää esitellä kroppaani kaikille miehille.Eli miesten tykkäämisillä ei ole asiaan vaikutusta.
M37
Niin mihin vaikutusta? Mulla ei ollut siellä ideana kerätä tykkäyksiä vaan valikoin tosi tarkkaan ne, joille annoin sydäntä. Tosi vähän sieltä lopulta löytyi sellaisia jotka herättivät kiinnostuksen. Ulkonäkö oli se ensisijainen kriteeri.
Minulla (nainen) on siellä selkeä kuva, jota ei ole viilattu filttereillä ja photoshopilla. Tukka on löyhällä sykeröllä mielestäni kivasti. Miehiltä tulee kommenttia, että "kampaisit tukkasi", "onpa iso nenä hähhää", "laittaisit enemmän meikkiä niin olisit nätimpi" (olen mielestäni ihan nätti, eikä nenäni ole mitenkään iso). Joten enpä ihmettele, jos naiset pitävät siellä epäselvää kuvaa... Itse aloitan 99% keskusteluista, en tiedä ovatko miehet Tinderissä vain testaamassa kelpaako naama, koska eivät aloita keskustelua ja useimmiten eivät myöskään vastaa, kun minä aloitan.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tää on hauskaa. Itse tykätään kuvattomista profiileista ja heti alkaa valitus kuvasta.
Siltä se näyttää kun hän vastaa kysymykseen miksi mätchää niiden kanssa.