Thaimaassa keksitty parannus koronavirukseen
Hoidetut potilaat todettu viruksen suhteen negatiiviseksi 48 tuntia hoidon aloittamisen jälkeen.
https://www.bangkokpost.com/thailand/general/1849024/thai-doctors-say-2…
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Onko thaimaa viruksen takana?
Jos se olisi keksitty Suomessa, alkaisitko väittämään että THL:n virkamiehet panivat viruksen alulle wuhanissa?
Haittapuolena on narkolepsia, mutta eihän se THLää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai viruslääkkeitä yhdistelemällä?
Noniin nyt voikin sitten lopettaa vouhkaamisen
No eikö se rommaus tullutkaan, hmh.
Jos yhdistät Pepsiä ja kokista niin aika paskan makuista tulee eikä sen jälkeen halua enää juoda mitään.
Vierailija kirjoitti:
No, se huumeiden käytöstä tullut epilepsia on jokaisen oma vika.
Eiei ei! Nyt menee hyvä öyhötys heti pilalle jos joku alkaa ratkaisuja tarjoamaan vielä näin tuoreessa vaiheessa!!!
Näyttää olevan vieläkin ihmisiä, jotka eivät tiedä, että narkolepsian saa vain, jos on tietty geneettinen perimä.
Lopettakaa jo se öyhötys ja opiskelkaa asioita ennenkuin nolaatte itsenne.
Voisiko joku vinkata tuon lehtijutun iltalehteen?
Taitaa sit osakkeet lähtee nousuun taas pian, äkkiä lisää fyffee siaään.
Aika rajua käyttää aids-lääkkeitä? Mutta mahtavaa että jotain on löytynyt. Mä laitoin ainakin tuosta vinkin iltalehteen :)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan vieläkin ihmisiä, jotka eivät tiedä, että narkolepsian saa vain, jos on tietty geneettinen perimä.
Lopettakaa jo se öyhötys ja opiskelkaa asioita ennenkuin nolaatte itsenne.
Niin, uudesta lääkkeestä voi sitten sairastua vaikka epilepsiaan jos on tietty perimä, tai skitsofreniaan, jos taas tietty geeniperimä.
Mistä näitä tietää, ei siinä paljon sivistäminen auta.
Vierailija kirjoitti:
Aika rajua käyttää aids-lääkkeitä? Mutta mahtavaa että jotain on löytynyt. Mä laitoin ainakin tuosta vinkin iltalehteen :)
AIDS-lääkkeet on tehokkaita viruslääkkeitä. Ei sillä ole väliä, että ne nyt sattuu olemaan kohdennettu pääasiassa sukupuolikontaktissa leviävään virukseen. Moni lääke tehoaa moneen eri tautiin.
Vierailija kirjoitti:
Useimmin narkolepsian saa aikaiseksi joku raju infektio itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Rajua??? Ne on tutkittu ja ihmisillä päivittäisessä käytössä vuosikausia. Kuulostaa paljon turvallisemmalta kuin joku uusi lääke, josta ei ole pitkäaikaskokemusta ollenkaan.
Itse käsitin, että käytetään flunssalääkettä, jota tehostetaan hiv-lääkkeiden kanssa käytetyllä tehostajalla. Voin olla ihan hakoteillä.
Kiva nähdä toimiiko isommallekin joukolle sairastuneita, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta!
Jaahas. Onko thaimaa viruksen takana?