Mies raapaisi kynnellä emättimen sisältä!!!!
Eilen illalla mies raapaisi kahdesti kynnellänsä emättimen sisältä, sen jälkeen nukuimme ja aamulla sängyssä oli verta ja nyt tulee ihan kunnolla, enkä ole varma tuliko ODOTETUT menkat vai johtuuko vuoto mahdollisesta haavasta. Vituttaa ja PALJON. Rinnatkin tosin vähän arat, että menkatkin vois olla. Veri on kirkasta ja tooosi runsasta. Mistä hitosta mä ny tiiän onko nää menkat vaiko ei? Kapseli poistettu marraskuussa ja siitä asti ooteltu.
Kommentit (10)
Limakalvohaava paranee tunneissa. Etköhän parissa päivässä tiedä onko menkat vai ei.
Millaiset petolinnun kynnet miehelläsi on, jos tuollaisen haavan saa aikaiseksi? Limakalvo on kuitenkin sen verran liukasta ja pehmeää, ettei siihen kovin tylsillä kynsillä luulisi pystyvän.
Vuosia sitten tapasin yökerhossa miehen jonka vein kotiini. Hän oli vissiin aika kokematon, vaikka olikin jo kolmekymppinen, sillä hän ”suuteli” minua hampailla samaan tapaan kuin omenaa puraistaan. Lisäksi hän pureskeli nännejäni. Sitten koko suunympärykseni ja rinnat punoittivat ja olivat kosketusarat. Tosi ärsyttävää. Miten voi olla noin surkea suutelija, että pureskelee hampaillaan toisen suunympärystä. Olisi mieluummin vai pussaillut huulille.
No menkat. Sattuis varmaan enemmän jos limakalvoja ois Niin pahasti runneltu 😅
Fistatesss pitää kynnet olla leikattu ja pyöreäreunaiset, silti meillä tuli fistatesss emättimeeni aina silloin tällöin kipeitä nirhaumia, vaikka käytimme runsaasti sex-shop:in liukkaria.
Ostimme verkosta (Lazada) jenkkien käyttämää vaseliinia ja vaivat ohi.
Olet iltaan mennessä vuotanut kuiviin.
Kurdimies teki saman mulle tahallaan.
Raapaise sitä kiitokseksi kynsillä munan varresta ja pitkälti. Sanot vaan että ole hyvä.
no jos olisi koko yön joku haava vuotanut kunnolla, niin tuskin olisit herännyt ollenkaan