Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet että ny'kynuoret toistaa tämän saman kaavan?

Vierailija
01.02.2020 |

18-23 vuotiainan leikitään niin aikuista kuin olla voi, 24-vuotiaana alkaa taas lapsettaa ja 30-vuotiaaksi mennessä on taannuttu takaisin murkkuikäisensi esiteiniksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut.

Vierailija
2/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret ja nykynuoret, minulla tämä sama kaava enkä ole nyt 43-vuotiaanakaan yhtä aikuinen kuin 20 vuotta sittem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ikäkriisi...

Vierailija
4/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 30v->

Vierailija
5/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä 30v->

Naiset alkaa tätiintyä ja miehet ukkoontua.

Vierailija
6/19 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Täytän huomenna 30 ja olo ei ole sen mukainen. Tunnen itseni kersaksi ja epäkypsäksi vaikka pitäisi olla aikuinen.

Vierailija
7/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua mitä se aikuisuus ja lapsetus nyt oikein tarkoittavat. Olen 50+ ja en taatusti ole "aikuisempi" kuin 15-vuotiaana. Biletys ei ole kuitenkaan kuulunut elämääni ikinä.

Vierailija
8/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pyrkii aikuiseksi.

30-vuotiaana tajuaa mitä aikuisuus tarkoittaa ja yrittää saada sen perutuksi.

40-vuotiaana on alistunut ja luikkii semityytyväisenä samoja polkuja päivästä toiseen.

50-vuotiaana tajuaa kuolevaisuutensa ja yrittää elää kuin viimeistä päivää.

60-vuotiaana ei enää vain välitä ja siitä eteenpäin nauttii vain elämästä, päivä kerrallaan.

Vierailija
9/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisenä en elä kuin viimeistä päivää, elin sitä nuorena.

Vierailija
10/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Täytän huomenna 30 ja olo ei ole sen mukainen. Tunnen itseni kersaksi ja epäkypsäksi vaikka pitäisi olla aikuinen.

Hyvää syntymäpäivää! :)

Vierailija
11/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa jokaisen elää elämäänsä niin kuin haluaa.

Vierailija
12/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole lapsia kärsimässä.

Vierailija
13/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut omasta tuttavapiiristä, että kaikilla 20-24 vuotiailla (varsinkin naisilla) tuntuu olevan kaamea kiire saada lapsi sen elämänsä rakkauden kanssa, noh 90% näistä parin vuoden sisällä yh-mammoja.

Vierailija
14/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän keväällä 40. Välillä olen 3-vuotias "en halua mennä nukkumaan vielä, wääää!!", välillä 13-vuotias "toi julkkis on NIIN kuuma!", välillä 18-vuotias, "hei daa, kyllä mä osaan jo ottaa vastuuta asioista, etenkin omistani, voin ostaa melkein koko palkalla vaatteita", ja välillä taas 64-vuotias "miten tätä älypuhelinta oikein käytetään, oon vähän sormi suussa".

Muunnellen Happoradion biisiä:

"Minussa on monta naista, vauvaa, teinii, ja aikuista"

Vierailija
15/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita. Joskus pitää ilman ääntä sanoa itselle ei tuo voi oikeasti olla kiinostunut. Olen jo vanha, 48 niin nuorempien naisten kanssa on tilanteita joissa joudun tuota tekemään. Muutamalta niin pitkiä katseita ja juttukin luistaa että vanha käyrä taitaa kuvitella liikoja. En kyllä ala nolaamaan itseäni ehdottamalla yhtään mitään. 

Vierailija
16/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen elämän ilmapiiri on nykyään ihan per seestä. Ketään ei tälläisessä syyllistävässä ja negatiivisessa maailmanlopun ilmapiirissä halua elää mitään  vastuullista elämää. Itse tajusin oman kuolevaisuuteni jo joskus parinkympin päällä, ei tarvinnut siihen puolta elämää kuluttaa kuten tuossa listassa ylempänä...

Vierailija
17/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää! :)

Voi, kiitos todella paljon! :) Tämä ketju oli jäänyt auki ja päätin kurkata. Jostain syystä onnittelu tuntemattomalta tuntui lämpimämmältä kuin tutut, ei niin kaverit. ♥ Hyvää loppupäivää sinulle ja kaikille, jotka tämän viestin luette.

Vierailija
18/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noin on ollut mutta luojan kiitos eivät nykyään tee lapsia vaikka ovat niin aikuisia 23-v. Kauheaa lapsena kärsiä siitä kun vanhemmat ikäkriiseilevät kolmekymppisinä teineinä ja perhe hajoaa.

Vierailija
19/19 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin kävi noin. 20-vuotiaana, kun muutin omilleni, piti todistaa itselleen ja muille, että osaa hoitaa asiansa. Myöhemmin siitä on tullut itsestäänselvyys, joten voi välillä hassutellakin.