Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

U-verhokiskoon ei löydy verhonipsuja kunnon hampailla MILLÄÄN?!!?

Vierailija
01.02.2020 |

Siis ihan oikeasti epätoivo iskenyt, i-kiskoihin näkyy olevan isompihampaisia joissa verhot pysyy, mutta uuhun ei. Kaikkea olen kokeillut, mutta pimennysverhot eikä itseasiassa muutkaan ei pysy noissa mitättömät hampaat omaavissa nipsuissa kuin hetken. Nytkin lapsen huoneen verhot roikkuu puoliksi irti😤
Kikkakolmoset ja vinkit kunnon nipsujen ostopaikasta olisi nyt kultaakin kalliimmat, kokeillut karheata tarranauhaakin laittaa sinne ylälaitaan, mutta nuo nipsut irtoavat niistäkin *kraaaah*!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä nipsuja, vaan ompele verhonauha verhon yläpäähän ja käytä sitä varten olevia koukkuja. Saat paljon siistimmän lopputuloksen ja verhot laskostuvat/rypyttyvät kauniisti.

Missään muualla maailmassa ei varmaan edes ole olemassa nipsuja.

Vierailija
2/9 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kädetön kädentöissä vaikka visuaalista silmää onkin ja olen tarkka. Enkä omista ompelukonettakaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

Vierailija
4/9 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika kädetön kädentöissä vaikka visuaalista silmää onkin ja olen tarkka. Enkä omista ompelukonettakaan.

Ap

Kiinnitä nitojalla. Tai teetätä ompelimossa. 

Vierailija
5/9 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikilla muilla I-kiskot tai verhotangot eikä siis samaa probleemaa??

Jotkut ohuenohuet verhot pysyy, mutta kun murkku haluaa, että on pimennysverhomatskua eli ne on aika painavat ja näköjään liukkaatkin aina.

Ap

Vierailija
6/9 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pimennysverhoja ikkunaverhojen paikalle, vaan ihan erillinen oma verhotankonsa, johon kiinteänä kuuluu aukirullattava pimennysverho. Prisma myy yllättävän hyviä, vaikka ovatkin hintavia, noin 2 m/200 e. Klipsejä yleisesti voi kysellä verhokaupoista ja jopa osasta kangasliikkeitä, mutta pimennysverho omana asianaan.

Vierailija
7/9 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla muilla I-kiskot tai verhotangot eikä siis samaa probleemaa??

Jotkut ohuenohuet verhot pysyy, mutta kun murkku haluaa, että on pimennysverhomatskua eli ne on aika painavat ja näköjään liukkaatkin aina.

Ap

No mulla on I-kiskot, mutta ei noi nipsut pysy, darling. Kuten ensimmäinen kommentoija kertoi, tarvitaan verhon ripustukseen verhonauha ja niihin koukut. Verhonauhoja on monenlaisia. Jos ei itseltä suju, veisin ompelijalle. Rypytys- tai tässä tapauksessa kun kyseessä on paksumpi kangas, laskosnauhoilla tulee siistit verhot. Ei niitä nipsuja enää kukaan käytä sinällään.

Tässä monitoiminauha jossa voi käyttää tankoa, koukkuja, tai sormikoukkuja. Sormikoukkuja suosittelen paksumpaan kankaaseen.

https://www.ellos.fi/hasta/verhon-monitoiminauha/1555490-01-0?extcmp=01…

Sormikoukkuja saa yksi, kaksi, tai nelisormisina riippuen siitä, miten haluat verhot laskostaa.

https://www.ellos.fi/hasta/4-sormikoukut-10-pakk/1026716-01

Vierailija
8/9 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö verhot?

Vierailija
9/9 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskissä myydään pimennysverhoja joissa on verhonauha koukuille. Sisältää myös lyhennystä varten liimanauhan, saa tarpeen mukaan lyhennettyä ilman ompelukonetta.

Ja edullisiakin ovat n. 20e/kpl.