Joko olette ostaneet hengityssuojat?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ostaisin?
Suojaksi ostaisit.
Olen käyttänyt töissä potilaskontakteissa hengityssuojainta jo yli vuoden putkeen. Silti olen kolmannen kerran hengitystieinfektiossa puolenvuoden sisällä.
Joo. Työkäyttöön ostin laatikollisen. Mulla on jopa puolinaamari, mutta se on niin tukala käyttää, että kevyempi suoja on joskus kivempi.
Joo. Vuosi sitten ostin Pekingistä laatikollisen kun oli niin valtavasti ilmansaasteita. Silmälasien kanssa käytössä osoittautuivat älyttömän hankaliksi linssien höyrystymisen takia. Piilolinssejäkään en voinut käyttää koska saasteet ärsyttivät silmiä. Toin loput kotiin muistoksi. En usko että auttavat yhtään mitään ja käyttö täällä pakkasessa myös hankalaa hengityksen höyrystymisen vuoksi. Hyvä käsihygienia rulettaa.
Hengityssuoja on yhtä turhan kanssa. Peskää kädet ja eläkää normaalisti. Kyllä se korona teidät kaataa jos on kaataakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ostaisin?
Suojaksi ostaisit.
Ei täällä ole mitään, miltä pitäisi suojautua. Koira pieraisee välillä, mutta se haihtuu nopeammin kuin ehtisin etsiä ja laittaa suojaimen naamaan.
Ostin jo yli vuosi sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi ostaisin?
Suojaksi ostaisit.
Ei täällä ole mitään, miltä pitäisi suojautua. Koira pieraisee välillä, mutta se haihtuu nopeammin kuin ehtisin etsiä ja laittaa suojaimen naamaan.
Katu- ja siitepöly
En. Miksi ostaisin?