Onko ne lasten vuorilliset kurahaalarit oikeasti niin hyviä? Tuttu hehkuttaa, mutta mua epäilyttää...
Tarkoitan sellaisia ei henkseli- vaan kokohaalareita, joissa on vuori, ja pinta sitä tavallista kuramatskua.
Tutun lapset käyttää noita tosi paljon ja on kuulemma kätevät. Mutta eikö ne ole ihan järjettömän hiostavat, jos on kokonaan kuin muovipussissa olisi?
Kommentit (9)
Oma lapsi ei ole ollut hikinen, mutta riippuu varmaan lapsesta.
Meillä jopa 8v suostuu laittamaan sellaiset pihalle, vaikka tavallisia kurahousuja ei suostu enää laittamaan! Kivempi pukea kun ei tarvitse montaa kerrosta. Ja erityisesti tänä "talvena" on ollut hyödylliset.
Vierailija kirjoitti:
On kätevät. Ei tarvi alle mitään villapukuja.
Korvaako sillä kokonaan välikausihaalarin eli voiko tollasta käyttää yleispukuna välikautena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvaako sillä kokonaan välikausihaalarin eli voiko tollasta käyttää yleispukuna välikautena?
Ainakaan meillä (nro 3) ei korvaa, koska tarvitaan kouluun ja muualle siistimmät välikausivaatteet. Pihavaate siis vain.
On kätevät. Ei ne sen hiostavampia ole kuin tavallinenkaan kurahaalari..
En suosittele. Lapset kun tunnetusti rakastaa kuraleikkejä niin auta armias kun se paksu puku pääsee kastumaan niin eipä hevillä kuivukaan. Olen töissä päiväkodissa ja näin pääsee välillä käymään että aamulla kastuu niin iltapäivän ulkoilua varten yhä märkinä. Tavalliset kurahousut kun kuivuu aika nopsaan kuivauskaapissa..
Meillä taas päiväkodissa tykätään näistä kurapuvuista. Kätevät ja lapsille mukavat käyttää. Hyvin kuivuvat meidän päiväkodissa iltapäiväulkoiluun.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Lapset kun tunnetusti rakastaa kuraleikkejä niin auta armias kun se paksu puku pääsee kastumaan niin eipä hevillä kuivukaan. Olen töissä päiväkodissa ja näin pääsee välillä käymään että aamulla kastuu niin iltapäivän ulkoilua varten yhä märkinä. Tavalliset kurahousut kun kuivuu aika nopsaan kuivauskaapissa..
Nurinpäin kuivauskaappiin, hyvin kuivuu.
T. Hoitaja