Netflix lopettaa The Crownin 5. tuotantokauteen!
Imelda Staunton näyttelee kuningatarta vikalla kaudella.
Vaikka vielä on 2 kautta näkemättä, en voi olla tuntematta surua, niin hyvä sarja!
Kommentit (10)
Ei sitä sen enempää tehdäkään. On päätetty että esim Meagain ei tule olemaan mukana, vaan sarja loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä sen enempää tehdäkään. On päätetty että esim Meagain ei tule olemaan mukana, vaan sarja loppuu.
Miten sinä sen tuolleen saat väännettyä?
Eivät halua käsitellä Andrewn pedofiliaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue Daily Mailia, näet siellä monta muutakin väännöstä. Meagain on mun suosikki. Toinen on Megain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue Daily Mailia, näet siellä monta muutakin väännöstä. Meagain on mun suosikki. Toinen on Megain.
Okei, sorry. :)
Dianan kuoleman ehtivät käsitellä.
On kyllä ollut huippusarja, vaikka kolmas kausi ei ihan yltänyt kahden ensimmäisen tasolle.
Imelda Staunton ei kylläkään oikein miellytä, minulle hän on aina Dolores Umbridge.
Olin tosi pettynyt jo kolmoskauteen, kesken jäi. Loistava Olivia Colman tässä aivan totisen yksi-ilmeinen, ja nuoren Charlesin kuviot hidasta saippuaoopperaa. Ehkä vaan tykkään enemmän vanhemmista ajoista. Prinssi Philip on aivan haukotuttava kun ei ole enää nuori.
No sehän ajaa kahdessa kaudessa kiinni nykyaikaan, joten ihan ymmärrettävää.