Miksi näytän videolla niin rumalta?
Kommentit (19)
Näet itsesi aina vain peilikuvana ja valokuvadsa näytät omiin silmiisi väärältä. Peilin edessä myös herkästi hakee ne imartelevimmiksi kokemansa kuvakulmat.
Ehkä sinä liikut jotenkin 'huonosti' ja se saa sinut näyttämään huonolta? Kädet heiluu, hötkyt/nytkähtelet oudosti, tms? Peilin edessä kuitenkin poseeraat ja etsit sen parhaan kuvakulman itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Näet itsesi aina vain peilikuvana ja valokuvadsa näytät omiin silmiisi väärältä. Peilin edessä myös herkästi hakee ne imartelevimmiksi kokemansa kuvakulmat.
Senköhän takia jotkut kääntää kaikki videonsa peilikuviksi?
Kaksiulotteisuus siinä vaan hämää.
Miten kuvan voi puhelimella kääntää peilikuvaksi? En osaa
Minäkään en osaa kääntää videota peilikuvaksi, eikä sellaista ole asetuksissa.
Minä taas aina videolta itseäni katsellessa mietin, että olen oikeastaan todella kaunis. Peilistä itseäni katsoessa koen näyttäväni tosi väsyneeltä.
Rum.at ne rumilta videollakin näyttävät. Katsokaapa urheiluvideokoosteita hyvännäköisiä ihmisiä joka kulmasta pysyvät samanlaisina ja eivät poseeraa, vaan keskittyvät täysillä tekemiseen. Peili on täysin hyödytön arvioidessa omaa ulkonäköä. Toisen ottama kuva kertoo paljon, mutta video eniten. Totuus sattuu välillä. Vastaan voi toki mussuttaa, mutta ei se siitä muuksi muutu.
Itsekin näytän videoissa järkyltä mutta etenkin kuvissa :( en onnistu koskaan. On mua tuntemattomatkin tulleet kehumaan kaupungilla ehkä on vaa kyse liiasta itsekriittisyydestä
Minä taas näytän videolla ja peilissä ihan kivalta, mutta valokuvat... ne onkin sitten jotain ihan muuta. Piireet jotenkin vääristyy valokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin näytän videoissa järkyltä mutta etenkin kuvissa :( en onnistu koskaan. On mua tuntemattomatkin tulleet kehumaan kaupungilla ehkä on vaa kyse liiasta itsekriittisyydestä
Samoin, ikäni saanut kuulla, miten nukkemaisen kaunis olen, mutta kuvat eivät ole samaa mieltä. 😂
Peilissä näet itsesi sellaisena kun haluat, eli parhaasta kuvakulmasta jne. Kuvissa ja videolla näet itsesi sellaisena kun olet.
Puhelimen kamera vääristää. Lähempänä olevat kohteet näyttävät suuremmilta. Ja myös reunoilla olevat kohteet välillä.
Jos otan etukameralla videota itsestäni, näytän aivan erilaiselta. Video on myös automaattisesti peilikuvana. Asetusta ei saa ainakaan omalla puhelimellani pois.
Näytä vidollakin se naamasi älä p e r s e t t ä.
Vierailija kirjoitti:
Peiliteoria ontuu ja pahasti sen takia koska olen seissyt peilin edessä veljeni kanssa ja katsonut peilikuvaa ja sitten ihan vain pelkästään hänen kasvojaan ja ne ovat olleet samanlaiset kuin peilissä. Kamera vääristää koska se on kuva yhdestä hetkestä ja siinä on niin monta tekijää joka voi vaikuttaa siihen miltä näytät.
Samoin minä, kuvissa ja videolla.