Lakkorikkurin kampanja perustui kokoomuslaisten aikaan saamaksi.
Että se siitä että pitäisi työskennellä lakon aikana.
https://twitter.com/mikkopori/status/1223013881196490757
Kommentit (19)
Kumma että kokoomuslaisilla on aina jotain duunareita vastaan. Samaan aikaan mainostavat että kaikki työnteko on tärkeää. En ymmärrä tuota puoluetta.
Ihmettelinkin että miten ihmiset voivat olla näin sekaisin että kannustetaan tuollaista ay vastaista toimintaa. Samaa lajia on näma kaikki "tarvitaan lisää ulkomaisia osaajia" yms.
Kenet tämä yllätti? Oikeistolaiset eivät ole palkansaajan puolella.
Idan sisko on kokoomuksessa, ei Ida itse.
Ja hän on itse sanonut haastattalussa että ei halua lähteä politiikkaan.
Koko lakkokampanjan taustallahan on SAKSDP. En ole koskaan ymmärtänyt mitä heillä on työpaikkoja vastaan. Vielä eivät ole kaikkea teollisuutta saaneet Suomesta ajettua pois, mutta kova on yritys.
Ai se oli kokoomusnuori ja kaiken kirjoittelunsa taustalla kokoomusjoukot 😣
Vierailija kirjoitti:
Onhan se selvästi ollut jo pitkään kokoomustoiminnassa mukana, kampanjajoukoissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ollut jo. Koko viime kevään kampanjoi kokkarijoukoissa.
Kiva että tuli selville. Ihan uus perspektiivi Idan touhuihin.
No olipas taas... Kokoomus kyllä kehtaa 🙄
Kyllähän juttu vähän haiskahtikin. Aika härskiä.
Idallekin kelpaa kyllä ammattiyhdistysliikkeen ajamat edut, riittää että toiset tekee työt.
Vittum ainen akka tämä Ida. Kuten kaikki kokkarit ja persut.
Tämä on sitä uutta hybridivaikuttamista. Silakkaparvet persut yms. tekee tätä ihan samaa. Tarpeeksi porukka vaan saman mielipiteen taakse niin kohta on jutut lehdissä ja kaikkialla mediassa. Näillä yritetään vaikuttaa ihmisten mielipiteisiin.
Nyt on taas vassarilla termit hukassa.
lakkoOIKEUS tarkottaa että on oikeus osallistua tai OLLA OSALLISTUMATTA. Kumma että tämä negatiivinen oikeus aina kummasti unohtuu....
Ida ynnä.muut samanhenkiset voivat luopua noista eduista ihan vapaaehtoisesti osoittaakseen lojaaliutta työnantajaa kohtaan. Eivät selvästikään tarvitse ay-liikkeen saavuttamia lomia yms.
Tyypillistä kokoomuspersujen puuhastelua.
tuossa parempi linkki
https://twitter.com/mikkopori/status/1223027987886542849