Aion leipoa vkl, kerro lempileivonnaisesi!
Leivontafiilis päällä, huomenna kauppaan joten pitäisi tietää mitä ostaa :D
Kaikki otetaan huomioon. Tällä viikolla olen leiponut suolaisen pannukakun, pasteijoita ja suklaahippukeksejä. Ideana on sekä mässätä että täyttää pakastin.
En ole ihan amatööri jos kohta en kondiittorikaan. Saa laittaa myös linkin ohjeeseen jos jokin on todettu hyväksi tai kuulostaa siltä. Kiitos :)
Kommentit (21)
Karjalainen kauraleipä. Kun vielä sais kerran elämässä. Nuorena kun laittoi vielä voita (tämä poikkeuksena sallittakoon) lämpimän leivän päälle ja lasi maitoa.
Porkkanakakku porkkanasoseesta tehtynä, ei raasteesta kuten yleensä. Tulee paljon mehukkaampi.
http://vispilavintiontemmellyskentta.blogspot.com/2014/02/maailman-para…
Sacherkakku itse keitetyllä aprikoosimarmelaadilla.
Taatelikakkua tulee usein leivottua, kun on niin simppeli ja vähäsotkuinen tehdä.
Banaanikakku on hyvää, varsinkin kun laittaa sinne 4 banaania. Tulee todella mehevää ja maukasta.
Lusikkaleivät
Mokkapalat
Kääretorttu
Korvapuustit
Vierailija kirjoitti:
Porkkanakakku porkkanasoseesta tehtynä, ei raasteesta kuten yleensä. Tulee paljon mehukkaampi.
http://vispilavintiontemmellyskentta.blogspot.com/2014/02/maailman-para…
Sacherkakku itse keitetyllä aprikoosimarmelaadilla.
Tohon porkkanakakkuun mulla oliskin melkein kaikki ainekset :) Pakastimessa tosin on vielä porkkanamuffinsseja toissa viikolta. Aprikoosimarmeladia en ole koskaan tehnyt, vois kokeilla.
Ap
Porkkanakakku!
Toisaalta rakastan kyllä kaikkia leivonnaisia.
Muutaman vuoden takaa maailmalla ihana raparperijuustokakku. Ikinä en ole saanut niin hötöistä täytettä, rapsakka muruseos päällä.
Lusikkaleivät
Vierailija kirjoitti:
Raparperi-mansikkapiirakka
Oon käyttänyt kaikki raparperit pakastimesta, mutta joo, toi on aina hyvää
Ap
Porkkanakakkua minäkin tulin ehdottamaan! Tai miksei joku cheese cake, siis perinteinen amerikkalainen täyteläinen uunissa paistettava juustokakku. Voi pakastaakin.
Vierailija kirjoitti:
Peltilihapiirakka!
Mun mies rakastaa tätä, olin ihan unohtanut jo koko piirakan, kiitos kun muistutit
Ap
Runebergin tortut! Ihan must tähän aikaan vuodesta.
Aurinkoinen teeleipä
Juustosarvet
Valkosipuli-tai juustopatonki
Porkkanasämpylät
Focaccia
Mustikkapiirakka
Sitruuna-marenkipiirakka
Banoffee-torttu
Aleksanterinleivokset
Runebergintortut
Key lime pie