Mikä minua vaivaa - kohdussa asuu joku?
Saa diagnosoida jos koet tietäväsi. Tutkimuksiin olen menossa.
Gyne näki ultralla kohdun seinämässä jotain ja kieltäytyi laittamasta hormonikierukkaa.
Menkat olleet viimeiset pari vuotta todella runsaat ja sen vuoksi sovin gynen kanssa että se kierukka tulee. Olen 41-vuotias.
Kuukautiset on siis runsaat ja todella äärimmäisen kivuliaat mitä eivät ennne ole olleet. Kipua tuntuu jopa jaloissa asti ja hartioihin tulee pistoksia.
Kuukautiset on muuttuneet epäsäännölliseksi. Ovat aina olleet säännölliset. Viimeksi kierto oli vain 19 päiv, vuoto kesti 3 päivää sitten 1 vuodoton päivä ja sitten taas vuotoa.
Mielestäni alapää on aina märkä siis en tiedä onko se normaalia. Ehkä tuoksahtaa... Hygieniasta pidän huolen ja pesen oikein.
Joskus yhdynnän jälkeen tulee veristä vuotoa ihan vähän ja muutenkin on joskus tullut pyyhkies paperiin ja ajattelu että taasko ne prkl alkaa mutta eivät ole alkaneet.
Tätä epäsäännöllisyyttö jatkunut puolen vuoden ajan, muuten niinkuin alussa sanoinkin niin runsaammaksi ja kivuliaiksi muuttuneet parin vuoden ajanjaksossa
Apuva!
Nyt siis tulossa kolposkopia ja hysteroskopia enkä tiedä miten niistä selviän, jännittää ihan kamalasti
Luultavasti myooma, polyyppi tai endometrioosi. Ovat hyvin yleisiä. Älä ainakaan googleta mitään, vaan odota rauhassa tuloksia. Jos jotain löytyy, se hoidetaan sitten.