Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetätkö ruokahalusi jos ihastut tai rakastut?

Vierailija
30.01.2020 |

Vai sekoittaako se jollain muulla tavalla pään? Miten em. tunteet vaikuttavat itseesi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaista miten vaikuttaa. Ruokahaluni menetän vain silloin, kun tapahtuu jotain todella ikävää, esim. läheisen kuolema tai ero.

Vierailija
2/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä rakastuin, meni juuri näin: ruokahalu loppui kuin seinään.

Sama pätee, kun joku negatiivinen asia kohtaa.

Ei ole ihme, että pysyn hoikkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tyyppi todella kolahtaa, niin menetän. Vuosia sitten olin niin rakastunut, että laihduin kuukaudessa 8 kg vaikka olin ihan normaalipainoinen. En vaan pystynyt syömään, mitään ei tehnyt mieli. Joskus söin vaan pari omenaa päivässä, enkä kaivannut mitään muuta. Olin niin täynnä energiaa.

Vierailija
4/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikävät asiat vaikuttaa niin, että eristäydyn kotiin ja syön suruuni. Rakastuminen vaikuttaa päinvastoin, ruokaa ei oikeastaan ajattele eikä kaipaa kun on pää niin pilvissä. Mulle siis sopisi hyvin se, että olisin aina ihastunut. Mitenköhän sen saisi jatkumaan pitkässä parisuhteessa? :)

Vierailija
5/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Voin olla monta päivää syömättä juuri mitään :) N29

Vierailija
6/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menetä ruokahaluani kuin masentuneena, veetuuntuneena tai darrassa.

Vierailija
7/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menetän. Täytyy välillä muistuttaa itseään syömään, ettei tule huono olo. Olen pulla- ja karkkihiiri mutta edes niitä ei tee mieli, kun on tosi ihastunut.

Vierailija
8/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuisinpa niin saisin painoa tiputettua.

Vierailija
9/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valitettavan loistava ruokahalu. Kerran elämässäni olen ollut niin rakastunut, että menetin ruokahaluni. Rakkaus oli raastava, molemminpuolinen mutta mahdoton. Olin aivan sekaisin, vaikka olin jo keski-ikäinen ihminen. Kun suhde loppui, olin todella maassa, mutta ruokahalu palasi sillä sekunnilla. Lihoinkin sitten useamman kilon plus sen, minkä olin laihtunut.

N48

Vierailija
10/10 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos ihastun todella kovaa. Tosin tähän mennessä koko elämäni aikana vain yksi nainen on pystynyt aiheuttamaan niin kovan ihastuksen minulle. Silloin tuli opittua, ettei teinivuosien ihastumiset tai yksikään aikaisemmista nuoren aikuisuuden ihastumisistanikaan olleet yhtään mitään siihen verrattuna. Aikaisemmat ihastumiset olivat ns. kutittelua vatsanpohjassa ja tämä yksi ihastus sellainen, että se tuntui kaikkialla luissa ja ytimissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi